النتائج 1 إلى 19 من 19

الموضوع: روايه عن دونغ هي اوبا

  1. #1
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    روايه عن دونغ هي اوبا

    مرحبا يا احلى اعضاء منتدى بنات ستايل بديش اتاخر عليكو وبدون مقدمات تفضلو الروايه ان شاء الله تعجبكو



    المهم خلونا نبدا
    *دونغ هى *
    [IMG]http://3.bp.blogspo*****m/_jtpJFIWuUfc/TMGJxXEmIbI/AAAAAAAAAYw/vXMYF48Sq30/s1600/donghae10.jpg[/IMG]
    طبعا غنى عن التعريف وكلنا بنحبه هو لسه ملقاش فتاه احلامه وكان متاكد ان هيلاقيها وان القدر هيجمعهم
    مع بعض

    *مي هو*
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/_scbLRhVFDgo/SnVvQVHHMPI/AAAAAAAABek/GIwgA5p4EFk/s320/yoon%20eun%20hye%20022.jpg[/IMG]
    بنت مامتها متوفيه وبتحب باباها قوى بس للاسف بيتوفى بعد مده وهى من النوع البارد شويع يعنى مش بتضحك خالص وقليله الكلام ومش بتعير اهتمام لاى حد


    ملاحظه *صوره مى هو ممكن تتغير على حسب الحدث اوك *

    فيه اشخاص تانيه هتدخل القصه بس مش هظهرهم غير لما احدثهم تيجى
    التعديل الأخير تم بواسطة heart*Wounded* ; 02-16-2012 الساعة 03:29 PM
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  2. #2
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    مره من المرات دونغهى كان رايح يزور حد فى المستشفى ف وقف عند الاستعلامات عشان يعرف صاحبه فى الغرفه رقم كام وطبعا الممرضات عرفينه ووقفوه عشان ياخدهم توقيعه فى اللحظه دى ظهرت مى هو لابسه طاقيه من النوع اللى مغطيه نص وشها ولبسها حلو وملفت راحت هى كمان عند الاستعلامات عشان باباها تعب وراح المستشفى ف هى بتستفسر عن حالته عند الاستعلامات وبتملى ورقه وكده
    هى كانت بتستفسر من ممرضه قدامها ف الممرضه دى راحت تعمل حاجه ف مى هو راحت تسال الممرضه اللى عند دونهى ميهو ملاحظتش ان فيه حد واقف عند الممرضه وان المفروض ميهو تستاذن منه الاول ف الممرضه قالتلها كده ميهو زى ما احنا عارفين ان هى مش بتتكلم كتير ومش بتتكلم مع حد مش عارفاه ف بصت بس على دونغهى
    دونغهى قال للممرضه عادى عادى خلصى معاها الاول فبعد ماخلصت معاها ميهو قالت لدونهى كوماوو وراحت ماشيه من غير حتى ما تستنى جواب دونغهى
    دونغهى استغرب قوى من التصرف ده قال يعنى هى حتى مطلبتش توقيعى محدش عمل معايا كده خالص ففضلت فى بال دونغهى شويه ونساها وخلاص


    وبعد حوالى اسبوع دونهى طلع فى المصعد هو وليتوك وبعدين فجاه المصعد اتفتحت ومى هو ظهرت تانى ودخلت دونغهى فضل واقف مش مصدق انه اتقابل بيها تانى بس هى حتى مبصتش ومش عارفه مين اللى واقف وراها فضلت واقفه بصمت
    مع ان فيه بنات دخلت المصعد وقعدت تصرخ مش مصدقه ان ليتوك ودونغهى فى المصعد واخدم توقيعهم وميهو عندها لا مبالاه
    كان مشغول بالتوقيعات مخدش باله ان ميهو خرجت من المصعد بس شافها وهى ماشيه ف فضلت على باله شويه بقاله يومين يفضل يفكر فيها وبشكلها

    بس معجب بشخصيتها البارده مش اكتر بس انتبه لعمله وخلاص
    مرحوالى اسبوع وكان فيه تجهيزات لان اخو دونغهى هيتجوز وكانوا مشغولين وبيحضروا لحفل الزفاف

    ودى العروسه


    اثناء حفل الزفاف دونغهى كان واقف فى زاويه وفجاه مكنش متوقع اللى حصل

    ياترى ميهو هتظهر تانى والقدر هيجمعهم مره تالته
    اثناء حفل الزفاف دونغهى كان سارح فى التفكير وفجاه شافها مره تانيه
    دونغهى فى نفسه (ايه ده معقوله هى دى.. ظهرت ..ايوه هى بنفس نظره عنيها الحاده ..بس ايه اللى جايبها هنا ..معقوله القدر خلانى اشوفها للمره التالته..بس انا مش هضيعها من ايدى تانى ..لازم اتعرف عليها لازم)


    ظهرت ميهو متألقه تمشى بخطوات ووجهها للارض ولا تنظر لاحد



    لكن لماذا جاءت
    اها اتضح ان العروسه ..جى سو..تبقى صحبتها قوى حتى ميهو تناديها *اونى* انها صديقتها المقربه من الطفوله

    ميهو.تذهب ل جي سو.. وتسلم عليها ودقائق قليله وعليها ان تغادر
    ميهو:على ان اغادر اونى
    جى سو:اوووووه لماذا انتى تغضبينى الان
    ميهو:انتى تعلمين ان ابى فى المستشفى يجب ان اذهب
    جى سو:كيف حاله الان
    ميهو:اممممم لايوجد تحسن
    ساذهب اعذرينى اونى
    جى سو :حسنا حبيبتى


    دونغهى يراقب مى هو من بعيد ولم يكن يعلم انها ستذهب الان
    دونغهى:اوه اوه اوه اين ستذهب ...ووجهه فقد الامل مره اخرى


    [COLOR=o****]ولكنه ذهب ل* جى سو* سريعا وسالها عن* مى هو*
    دونغهى:من هذه الفتاه التى كانت هنا بالقرب منك
    جى سو : من تقصد بعد 5 ثوانى ...ااااااااااه *مى هو* التى كانت هنا
    دونغهى :نعم من تكون
    جى سو :انها اختى الصغيره وصديقتى المقربه.......لكن لماذا تسأل
    دونغهى:لالالالا انه مجرد سؤال
    لكن لماذا غادرت مبكرا
    جى سو :لقد ذهب لوالدها لانه مريض جدا
    ااااااااااه انها فعلا مسكينه
    [/COLOR]
    ذهب دونغهى فى نفس الزاويه التى يقف فيها وبدا بالتفكير فى* مى هو * ووالدها المريض لانه تذكر والده بانه كان مريض ايضا وفارق الحياه

    وانتهى حفل الزفاف وبعد يومين ذهب دونغهى لشقه اخوه وزوجته لتبادل التهانى
    وجلس معهما مده من الوقت
    دونغهى يريد ان يسأل* جى سو* عن اخبار *ميهو * لكنه متردد لان جيسو ستفهمه سريعا وتقول له لماذا انت مهتم بيها
    دونغهى بمكر شديد : جيسو لديكى كم صديقه
    جيسو:لماذا تسأل
    دونغهى : عادى مجرد سؤال
    جيسو : امممممم لدى القليل من الاصدقاء من بينهم *ميهو*التى اخبرتك عنها مسبقا
    دونغهى :اهااااا كيف حالها
    جيسو: انا حزينه فعلا *ميهو*فقدت والدتها عندما كانت صغيره وتعلقت بوالدها كثيرا ووالدها الان فى حاله متأخره فى المستشفى وانا قلقه جدا على ميهو لا اعلم ماذا ستفعل لو والدها فارق الحياه
    دونغهى وبدأت عينيه تدمع لانه يكره ان يفقد احد والديه
    دونغهى فى نفسه:انتظر لحظه لقد قابلتها اول مره فى المشفى اذن اكيد هى ستكون هناك وممكن ان اراها واتعرف عليها
    دونغهى يسأل جيسوعن اسم والد ميهو
    وجيسو اخبرته


    ذهب دونغهى للمشفى ويسأل الممرضه عن رقم غرفه والد ميهو وبالفعل اخبرته
    ذهب دونغهى للغرفه وهو امام باب الغرفه يجد الطبيب يسرع بالدخول للغرفه وتليه الممرضه ويرى ميهو فى زاويه الغرفه
    ثم يقول لها الطبيب: لقد فعلت ما بوسعى ولكن من غير جدوى انا وادكى فارق الحياه
    دونغهى يضع يده على فمه من الصدمه وبدات عينيه تدمع

    الطبيب غادر الغرفه ..دونغهى اما باب الغرفه
    ..وميهو فى حاله صمت تام تنظر لوالده وهى واقفه وشعرها مغطى وجهها وهى فى حاله صمت تام
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  3. #3
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238
    دونغهى كان واقف امام باب الغرفه وكان فى حاله صدمه حيث انه يرى ما حدث لوالده امام اعينه لكن هذه المره حدثت لهذه الفتاه التى ميهو
    ميهو وقفت عند سرير باباها وبتبصله ولسه منزلتش من عنيها ولا دمعه عشان هى فى لسه مش مستوعبه ان باباها اتوفى
    فضلت حوالى 10 دقايق واقفه مش بتتحرك
    وعند دونغهى واقف يراقب رده فعل ميهو بس ميهو مش شايفاه

    ميهوبعد 10 دقايق فجاه
    ميهو: ابا (بابا بالكورى) ابا ابا هيا استيقظ ابا لا تفعل هذه الحركات معى اعرف انك تلعب معى
    ابا هيا ابا
    ميهو بدات تعيط وفى نفس الوقت تصرخ بصوت مخنوق
    ميهو: ابـــــــــــــــــــا هيا ابـــــــــــــــــا
    ميهو قاعده تحرك والدها كأٌنها بتصحيه


    ميهو: ابا هيا ابا ابا من فضلك استيقظ *بصراخ شديد*

    دونغهى حس انه لازم يتدخل لان ميهو انهارت تمام وهى قاعده تحرك والدها بشده

    دونغهى راح لميهو ومسكها عايز يبعدها عن الجو ده
    ميهو مش قاعده تصرخ ومش عايزه تمشى مع دونغهى
    دونغهى قعد يشد ميهو عشان تروح معاه
    ميهو لسه قاعده تصرخ وتقول : ابا هيا ابـــــــــــــــــــــــــــــــا

    دونغهى اخد ميهو فى حديقه المستشفى وقعدها على مقعد
    ميهو مش ملاحظه حتى مين اللى اخدها كل تفكيرها فى باباها وقاعده تعيط جامد جدا

    دونغهى ساب ميهو بتعيط وابتعد عنها حوالى مترين بس بيراقبها من بعيد وقلبه بتألم لانه عارف معنى فقدان الاب

    بعد حوالى ساعه من بكاء ميهو
    ذهب دونغهى لميهو ومعاه مناديل

    ميهو كانت قاعده ودونغهى راح جمبها بس واقف وبيبص لتحت عند ميهو
    ميهو شافت ايد بتتمدلها فيها مناديل فبصت لفوق تشوف مين ده وكانت عنيها مليانه بالدموع
    بصت فى عين دونغهى ودى كانت المره الاولى اللى تبصله
    دونغهى مش عارف يتكلم او بمعنى اصح مش لاقى كلام فى الموقف اللى هى فيه ده

    دونغهى اعطى ميهو المناديل وقالها :ابكى ده اللى هيريحك
    ميهو نزلت عنيها والدموع بدأت تتساقط بشكل سريع
    ميهو وقفت وكانت متوجها تانى عند باباها
    دونغهى راح معاها
    فى الوقت ده لقت *جى سو* صاحبتها
    ميهو اول ما لقتها جرت عندها و*جى سو* احتضنتها وبدؤا بالبكاء
    جيسو:خلاص يا حبيبتى اهدى معلش اهدى انا معاكى ومش هسيبك
    ميهو:ابـــــــــــــــــــا اهى اهى اهى ابـــــــــــــا

    المهم جه وقت الجنازه بتاعت والد ميهو
    ميهو راحت عند البحر هى وجيسو
    ميهو وجهها حزين جدا وفضلت واقفه عند البحر مده طويله

    فى الوقت ده جه دونغهى عشان يعزى ميهو
    جيسو اما شافته راحت معاه عشان تعرفهم ببعض
    جيسو: ميهويا *ملحوظه ميهويا معناها ميهو بس اما تنادى الاشخاص المقربين منك بتلعب فى الاسم *
    جيسو:ميهويا ... ده دونغهى اللى كان معاكى ف المستشفى افتكرتيه جاى يعزيكى


    ميهو: سامعه الكلام بس سرحانه ومش بتبص عندهم بس اخفضت راسها لدونغهى يعنى بتحييه
    دونغهى: كيف حالك الان
    ميهو : امممم
    ميهو سابتهم وقامت ماشيه

    بعد ايام قليله
    دونغهى منشغل على ميهو وعايز يعرف اخبارها
    سال جيسو اين ممكن يلاقى ميهو
    جيسو اخبرته ان هى اكيد عند قبر باباها

    راح دونغهى هناك وجد ميهو قاعده قدام قبر باباها وسرحانه خالص بس مفيش اى تعابير على وشها مش بتعيط ومش منتبهه يعنى تعتبر فى عالم تانى


    ذهب دونغهى لميهو عند قرب باباها ويريد ان يتكلم معاها


    دونغهى:انيوهاسيو (مرحبا)
    ميهو *فى حاله صمت تام* يعنى منعرفش حتى سمعته ولا لأ
    دونغهى بدهشه من رده فعل ميهو


    دونغهى:انيوهاسيو
    ميهو:اووه *من غير ما بصت عليه
    دونغهى:كيف حالك
    ميهو:اووه *بنفس البرود*
    دونغهى:ممكن تيجى معايا فى مكان ما
    ميهو:شيسواهاميدا *اسفه* لا استطيع
    دونغهى:من فضلك فقط ساعه واحده
    ميهو:لا استطيع

    [COLOR=o****]*وكل ده وميهو بتتكلم بلا مبالاه ومن غير ما تبصله*
    دونغهى:لاكنى اريد وبشده ان تاتى معى
    ميهو ألقت نظره على دونغهى ما اتكلمتش
    دونغهى :كجا *هيا بنا*
    ميهو ما عرفتش ترفض تانى وتحرجه
    دونغهى اخد ميهو وراح البحر
    قعد هو وميهو على الرمال
    ميهو بتبص للبحر فى صمت تام ومش بتتكلم خالص
    دونغهى :عندما تضيق بى الدنيا مش بعرف اهرب الى اى مكان غير هنا
    المكان ده بيفكربى بوالدى كتير ...قضينا هنا احلى ذكريات دونغى صمت شويه ثم قال ..كنت اريد المزيد من الذكريات بس للاسف ..
    ميهو نظرت لدونغهى متفاجأه
    دونغهى نظر ايضا ثم قال لها :لقد رحل والدى ..لم يعد موجود[/COLOR]


    ميهو*مكنتش عارفه ان دونغهى هو كمان معندوش اب*
    (ميهو أول مره تتكلم مع دونغهى)
    ميهو:حقـــا
    دونغهى:اها
    ميهو:وماذا فعلت؟؟؟
    دونغهى:فعلت مثلك تماما ..ظللت ابكى على والدى واهرب الى هنا لحد ما اتعودت على الامر الواقع ..وعرفت ان اكيد والدى دايما شايفنى وعارف انا بحبه قد ايه
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/_12zlGnVQaw0/SsTma-X2ILI/AAAAAAAAAgA/w6OeyLsiRgc/s400/donghae-1.jpg[/IMG]


    *صمت دونغهى بضعه ثوانى ثم قال*
    دونغهى: انتى ايضا لازم تتعودى على الامر الواقع وتكملى حياتك
    حياتك مش هتقف واكيد والدك زعلان انه شايفك بالحاله دى
    ميهو:ابا كان كل حاجه بالنسبه ليا .. لسه مش مصدقه ان هو سابنى وانى معدتش هشوفه تانى
    دونغهى*معرفش يقول حاجه فسكت*
    ميهو:هل استطيع ان اغادر
    دونغهى :بالتاكيد ..كوماوو على حضورك
    دونغهى غادر مع ميهو وكان يريد توصيلها لكن ميهو رفضت وقالت له انها ستذهب بمفردها وشكرته على ما فعله معها وذهبت
    دونغهى كان فرحان انه حس انه ممكن يتقرب منها ويبقوا صحال لس ده بالتاكيد هياخد وقت

    بعد يومين دونغهى حب انه يشوف ميهو وهو بالتاكيد عارف مكانه لان هى بتقضى معظم الوقت عند قبر باباها
    دونغهى راح ولقاها فعلا هناك دونغهى اقترب من ميهو لكن ميهو محستش عليه
    دونغهى :انيوهاسيو
    ميهو عرفت ان هو
    ميهو:اووه انيوهاسيو
    دونغهى :كيف حالك
    ميهو:اووه كنشانايوه *كويسه*
    دونغهى:هل تناولتى طعامك
    ميهو:انييه *لا*

    دونغهى:حسنا تعالى معى انا ايضا لم اتناول طعامى
    ميهو:كوماوو لكن انا مش حاسه انى عايزه اكل
    دونغهى:لكنى اريدك ان تأتى معى
    ميهو:لا استطيع
    دونغهى:لازم تتناولى طعامك عشان تبقى بصحه جيده
    ميهو:حسنا لو سوف اتناول طعامى اذا حسيت انى جائعه
    دونغهى:تعالى معى وخلاص انا اريد ان تناول الطعام

    ميهو قاعده ترفض ودونغهى قاعد يقنعها وف الاخر معرفتش تقوله حاجه واخدها وراحو مطعم
    دونغهى:كلى هذا
    ميهو :لا اريد
    دونغهى:باباكى كده هيزعل انك بتأهملى وجباتك
    ميهو نزلت رأسها وعنيها فيها دموع وكانت هتبدأ تبكى
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/-kGLnTp9327U/TfMxMgh0C9I/AAAAAAAAAfo/ThfjYbwXFjo/s1600/alone%252Ccry%252Ccrying%252Csad%252C%25D8%25A8%25 D8%25BA%25D8%25B6%252Cgirl-a59ce7a986f348494dcc1a03a75dfb0a_h.jpg[/IMG]
    دونغهى اتفاجئ من رده فعل ميهو
    دونغهى: انا اسف حقا اسف ..لم اقصد
    ميهو:لا انت معملتش حاجه بس انا بفتكر بابا كتير وبلاقى نفسى ببكى غصب عنى
    مرت ايام ودونغهى اقترب من ميهو اكتر وبقوا صحاب
    ميهو حست ان دونغهى بقى صديقها المقرب
    بس لحد الوقتى دونغهى يستخدم الرسميات وميهو نفس الحكايه فى مناداة اسماء بعض
    دونغهى:تعرفى ماذا
    ميهو :اوه
    دونغهى :هل تستطيعى مناداتى ب اوبا
    ميهومعرفتش تقول ايه
    دونغهى:وانا اناديكى ميهويا
    ميهوبرده متكلمتش
    دونغهى:حسنا ميهويا نادينى اوبا
    ميهو:الفانز بتاعك لن يسمحولى
    دونغهى:ماذا
    دونغهى:لا عليك نادينى فحسب
    ميهو:حسنا دونغهى اوبا
    وابتسمت

    *دونغهى عرف بالصدفه من جيسو ان ميهو بتسكن بمفردها حتى انها تخاف ومش بتعرف تنام*
    دونغهى فتح الموضوع مع ميهو
    ملحوظه(ميهو مش بتعرف تكذب خاااااااالص بتقول كل حاجه بصدق وشفافيه)

    دونغهى فتح الموضوع مع ميهو
    ميهو قالته انها بتدور على سكن مع اى حد عشان فعلا مش بتعرف تنام
    دونغهى:ما رايك لو انا اللى سكنت معاكى
    ميهو بدهشه:ماذا عن اعضاء فرقتك
    دونغهى:لا عليك هما مش لوحدهم انتى لوحدك وانا اقلق عليكى مع اى حد مش عارفاه وسوف ادفع الايجار
    ميهو ضحكت:لا اعرف حاسه ان هى فكره مش كويسه
    دونغهى :لماذا ؛انا الوبا بتاعك وانا واجبى انى احميك
    ميهو:حسنا
    دونغهى:حسنا سأذهب لجمع اغراضى
    ميهو:حسنا واعطته العنوان

    انتقل دونغهى للسكن مع ميهو وحزم اغراضه وتوجه الى شقه ميهو

    ميهو:هذه غرفتك ياريت تعجبك
    دونغهى وجدها جميله ومرتبه
    دونغهى:اووه انها حقا جميله
    ميهو ابتسمت وبدأت ترتب اغراض دونغهى واخذت ملابسه وبدأت ترتبها فى الخزانه
    دونغهى :لا عليكى انا سافعل
    ميهو: لماذا هذا اقل شيئ انت فعلت معى الكثير من الاشياء اريد ان ارد لك بعضا منها
    دونغهى بابتسامه :حسنا
    ميهو انتهت :ساذهب لاحضر بعض الطعام
    دونغهى:حسنا .سأبدل ملابسى
    ميهو:حسنا

    وذهبت لتحضير بعض الطعام ..لكنها ليست ماهره فى الطبخ وخجلت عندما رأاها دونغهى فى هذا الموقف والمطبخ فى فوضى عارمه
    دونغهى:اوه ..هل كنتى تخوضين حربا مع الاطباق
    ميهو بنظره شرسه:موووووه *ماااااذا*
    دونغهى خاف من نظرتها:لاشيئ انا ايضا لا استطيع الطبخ
    ميهو ابتسمت وفى الاخر حضرت بعض السندويتشات وبعد تناول العشاء
    ميهو:هل تريد ان ترى الشقه
    دونغهى :اوه بالتاكيد
    ميهو بدأت تريه اركان الشقه
    دونغهى:هل استطيع ان ارى غرفتك
    ميهو ببعض الخجل :حسنا
    وفتحت ميهو الباب
    دونغهى تفاجأ من غرفه ميهو لانه عارف ان ميهو شخصيه بارده
    لكن وجد الغرفه غرفه بنت كامله الانوثه
    وتفاجأ اكثر

    [IMG]http://i578.photobucke*****m/albums/ss229/herKPOPobsession/Super%20Junior/Donghae-1.gif[/IMG]
    عندماوجد صوره كبيره لميهو فوق السرير تفاجأ جدا من هذه الصوره
    كانت ميهو لابسه فستان لطيف فى فصل الربيع وكان تنبض بالحيويه والنشاط وكانت ابتسامتها جميله فى الصوره
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  4. #4
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    دونغهى:اوووووه من هذه الفتاه
    ميهو بغضب:اوبا
    دونغهى:اهذه انتى حقا!!!
    ميهو:ماذا هل هناك شك
    دونغهى:لا لكن هذه الصوره مختلفه كثيرا عن ميهويا التى امامى
    ميهو:هششششش
    [IMG]http://i239.photobucke*****m/albums/ff67/Gianelle_lee19/2csc5xx.jpg[/IMG]
    دونغهى:حسنا حسنا
    ميهو:هذه الصوره قبل سنتين امى التى التقطتها لى
    دونغهى:اها
    ميهو بابتسامه لكن عينيها حزينه وبها الدموع:كانت اخر صوره تلتقطها لى امى...توفت بعدها بشهر..لكن ابى لم يستطع العيش بدونها وتعب وتوفى بعدها بسنتين
    صممت ميهو بعض ثوانى
    [img]http://i301.photobucke*****m/albums/nn78/hoanganh_13/19b021it8.jpg[/im*ميهو تضحك ضحكه حزينه* وتقول: لا اعلم لماذا احضرونى على هذه الدنيا
    مادام هما سابوها ...هل يكرهونى لهذه الدرجه ..وعايزينى اكون وحيده
    دونغهى امسك يدها وابتسم ابتسامه لطيفه وقال لها:بالعكس هما بيحبوكى قوى عشان كده احضروكى لهذه الدنيا لتاخدى فرصتك فى العيش وتتمتعى بهذه الحياه وعشان كده لازم تقدرى وجودك ومتعشيش اى لحظه حزن

    ميهو:كوماوو اوبا انا لا اعلم ماذا افعل من غيرك حقا
    دونغهى حاب يغير الدراما الحزينه دى :ميهويا
    ميهو :اوه
    دونغهى:اريد مشاهده ألبوم صور الخاص بكى
    ميهو:لماذا ؟
    دونغهى:هكذا فقط اريد ان اراكى وانتى صغيره
    ميهو تضحك :حسنا لكن انت ايضا ترينى ألبوم صورك
    دونغهى :ارّسووووو *حسنـــــــــــــــا*

    ذهب كلا من ميهو ودونغهى وجلسا على الاريكه وبؤا يتفرجوا على الصور ويفضلو يضحكوا على صور كل واحد فيهم لكن فجأه وجد دونغهى صوره وقعت من الالبوم كانت مخفيه

    دونغهى:اوه من هذا؟
    ميهو:اوه انه كان صديق
    دونغهى :كان
    ميهو عايزه تخفى حاجه:اوه
    دونغهى: واين هو
    ميهو:فى مكان ما

    [COLOR=o****]وبدأت تقلب الصوره وتتفرج على صوره تانيه
    دونغهى لاحظ وغير الموضوع من نفسه
    دونغهى:ميهويا اليس لديكى اقارب ؟
    ميهو:جيسو انت تعرفها
    دونغهى:لا لا مش قصدى جيسو معندكيش اقارب اخرين
    ميهو :عندى اوبا يبقى لكنه فى امريكا
    دونغهى :اوه ماهى صله القرابه
    ميهو :انــــــه ______
    هاتف دونغهى رن وميهو مكملتش
    دونغهى رد على الهاتف ونسى السؤال وميهو كمان نست
    ياترى مين الاوبا ده اللى قريب ميهو وهل هو اللى كان فى الصوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/COLOR]
    دونغهى:ميهويا هناك امر غريب نحن لن تجمعنا صوره واحده
    ميهو:اوه
    دونغهى:ما رأيك ان نذهب غدا ونلتقط بعض الصوره الجميله
    ميهو:لا
    دونغهى:ويـــــــــــه *لمـــــــــــــــاذا*
    ميهو:كده انا مش عايزه
    دونغهى:ارجوكى
    ميهو عنيده جدا:لا وخلاص
    دونغهى: يــــا انتى مش عارفه انا مين غيرك مش هيصدق انى بطلب منه الطلب ده
    ميهو:خلاص اذهب لغيرى خليهم يتصورم معاك
    دونغهى :شريره
    وفضل يقنع فيها وميهو مش موافقه
    بعد حوالى ساعه
    ميهو :اشعر بالنعاس
    دونغهى:انا ايضا
    ميهو:حسنا انا سأذهب للنوم اولا
    دونغهى :حسنا تصبحى على خير
    ميهو:وانت ايضا
    دونغهى:اتغطى كويس
    ميهو:حسنا
    وذهبت ميهو للنوم
    ودونغهى فرحان قوى لانه اتقرب منها وبقم صحاب خالص لكن احساس دونغهى اللى بدأ يزيد من جهه ميهو مش صداقه وبس بدأ كمان يحبها
    دونغهى راح هو كمان ينام وبيفكر فى طريقة يقنع ميهو انها تقبل تتصور معاه

    ياترى هيلاقى طريقه...وايه هيا..
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  5. #5
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238
    بعد ما انتقل دونغهى للسكن مع ميهو وبعد قضاء اول ليله فى بيتها حان وقت الاستيقاظ
    استيقظت ميهو وخرجت من غرفتها وجددونغهى مجهز الفطار
    دونغهى:صباح الخير
    ميهو:اوه صباح النور


    دونغهى:هل نمتى جيدا؟؟؟
    ميهو:هذا حقا غريب اوبا..استطعت ان انام جيدا جدا..حسيت بالاطمئنان حتى انى لم استيقظ ولا مره فى الليل !!!
    دونغهى:هههههه حقا؟انا ايضا مع انها اول ليله لى هنا والمكان جديد بالنسبه لى الا انى نمت مثل الطفل الصغير


    ميهو :حقاااااا
    دونغهى:اوه حسنا هيا نتناول الفطار
    ميهو بصت بسخريه شويه


    بس دونغهى حضر فطار كويس احسن من العشا بتاعها
    دونغهى:موووووووووووه لماذا هذه النظره
    ميهو:هل حقا حضرت كل هذا
    دونغهى بتركيز:ميهويا...انا ممكن اكون مش بعرف اطبخ كويس بس ع الاقل مش فاشل زيك

    ميهو:اووووه هل انا فاشله
    دونغهى:اوه فاشله..وهيا نجلش مش هنقضيها نقاش ع الصبح
    ميهو:حسنا
    وجلس كل من دونغهى وميهو وبدؤا يتناولون الطعام
    دونغهى:ماذا ستفعلين اليوم؟؟
    ميهو:اوه سأذهب مع جيسو اونى للتسوق
    دونغهى:حقا
    ميهو:اوه..اوبا ماذا عنك؟؟
    دونغهى:لدى بعض المواعيد والاعمال..وعند الانتهاء سأذهب الى شقه السوجو لاقضى بعض الوقت مع الاعضاء


    ميهو:اوبا مش عارفه ليه بس انا حاسه انى بظلمك معايا لان الاعضاء بيحبوك قوى ومتعودين ع العيش معاك وانت ايضا..واكيد الاعضاء متضايقين ان انت تركت السكن معاهم و........
    دونغهى قاطع ميهو قائلا: ميهويا من غير ما تكملى قلتهالك 50 مره ان لو مكنتش حابب انى اسكن معاكى مكنتش هعمل كده والتصرف اللى انا عملته لو مكنتش عملته لوحدى كانوا هما اللى هيخلونى اسكن معاكى لان انتى بنت لوحدك مينفعش تسكنى لوحدك ..ثم ياريت بقى الموضوع ده ميتفتحش تانى...فهمتى


    ميهو:حسنا
    [IMG]http://3.bp.blogspo*****m/-lx-w37wNoz8/TfBYXjFEalI/AAAAAAAAEvU/ZtMpaiN5OnM/s1600/park+min+young.jpg[/IMG]
    دونغهى:ميهويا
    ميهو:اوه
    دونغهى:اريد ان نلتقط صورا مع بعض
    ميهوبغضب:اوبا

    دونغهى:موه..ماذا ..لماذا ترفضين باصرار
    ميهو:اوبا قلتلك انى مش عايزه اتصور
    دونغهى:ويه *لماذا*
    ميهو:كده من غير سبب
    دونغهى:اريد سبب مقنع
    ميهو:من غير سبب
    (سبب رفض ميهو ..انها كرهت الصور جدا ..لان كل اما تتصور مع شخص..يغادر ويتركها لوحدها..وهى خائفه ان يتركها دونغهى ايضا)
    ..بس اوعو تقولوا لدونغهى عشان ده سر ^_^
    دونغهى نظر لميهو بغضب شديد


    وبعد حوالى ربع ساعه وهما لسه قاعدين على الفطار
    دونغهى:متى ستعودين للبيت
    ميهو:اوه لا اعلم ممكن الساعه 5
    دونغهى:حقا
    ميهو:اوبا وانت
    دونغهى:حوالى الساعه 8
    ميهو:حسنا سأشترى بعض الطعام ع العشاء وسأنتظرك
    دونغهى:حسنا
    واستعد كلا من دونغهى وميهو للمغادره
    ___________عند ميهو وجيسو_________
    جيسو:حسنا ميهويا احكيلى ايه اخبارك
    وكيف السكن مع(سامشون *يعنى..عمها اخو زوجها* )
    ميهو:حسنا اونى ..شعرت بالامان .مع دونغهى اوبا...حسيت انه فعلا بيخاف عليا ومعتبرنى زى اخته
    جيسو:اوووه ميهويا...لكنى اشعر غير هذا
    ميهو:اونى ماذا تقصدى؟؟
    جيسو:اشعر ان سامشون يكن لكى بعض المشاعر الخفيه
    ميهو بدهشه:ماذا تقصدين
    جيسو:ميهويا هل انتى غبيه..المفروض تحسى..حسنا اتفق معى ان سامشون طيب القلب..لكن عندما يتحدث عنى يتحدث باهتمام زائد
    ميهو:اونى متكبريش الموضوع..كل الحكايه ان انا ودونغهى اوبا تجمعنا بعض الذطريات الحزينه عشان كده بس...وغيرى الموضوع بقى
    جيسو:حسنا ...لكن ستعلمين ان كلامى صح عاجلا ام اجلا
    ميهو:هيا هيا

    ____________عند دونغهى والاعضاء_____________
    ليتوك:اوه دونغهى كيف حال السكن الجديد
    دونغهى بابتسامه:اوه هيونغ ..جيد
    ليتوك:نريد ان نتعرف على ميهو..ابقى جيبها مره معاك
    دونغهى:حسنا...لكن ليس الان
    ليتوك:ويه
    دونغهى:ميهو مش سهل تتعرف على حد بسهوله لازم تاخد فتره من الوقت...لو اتعرفتوا عليها الوقتى هتقولم انها بيت رخمه او بارده...لكنها فى الحقيقه غير ذلك
    ليتوك:حسنا
    دونغهى:لكن هناك مشكله
    [IMG]http://3.bp.blogspo*****m/_jtpJFIWuUfc/TMGJxXEmIbI/AAAAAAAAAYw/vXMYF48Sq30/s1600/donghae10.jpg[/IMG]

    اونهيوك:ماذا هناك
    دونغهى:اريد ان التقط بعض الصور مع ميهو
    اونهيوك:وما المشكله هل انت خايف ..من معجبينك
    دونغهى:انديـــــــه
    اونهيوك:ما المشكله اذا
    دونغهى:انها ميهويا ...ترفض باصرار ان تتصور معى
    اونهيوك:لماذا
    دونغهى:ياسلام على ذكائك ..يعنى لو كنت عارف كنت هاجى احكيلك
    اونهيوك يضحك بشده لغضب دونغهى
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/-bryLIstnOzc/TcDfISyAD3I/AAAAAAAAAEE/G4E0WrbZ7zU/s1600/eunhyuk49.jpg[/IMG]
    اونهيوك:حسنا حسنا
    ليتوك:عندى فكره
    دونغهى:ماذا هيونغ
    ليتوك:العبوا game وعلى الخاسر ان ينفذ طلب الرابح
    game دونغهى:
    ليتوك:نعم
    دونغهى:لكن ماذا نلعب
    اونهيوك:حسنا...ما رايك فى كايى بايى بوء(حجر ورقه مقص )
    دونغهى بضحكه فاقد الامل:يااااااااااااا انت تعلم انى لا اجيد اللعب
    ايتوك:لا عليك ميهو فتاه واكيد مش هتكون فى مستواك..اكيد انت هتكسب
    اونهيوك:نعم ..اذا كنت تريد ان تلتقط صور معها عليك ب كايى بايى بوء
    دونغهى:لا اعلم
    وظل يفكر ولكنه قرر ان يلعب

    عند الساعه الثامنه دونغهى عاد الى منزل ميهو ووجد ميهو محضره طعام العشا
    ميهو:اوه واسّو*عدت*
    دونغهى:نعم
    ميهو:حسنا اذهب لتبدل ملابسك ..وتعال لتناول العشاء
    دونغهى: حسنا
    دونغهى وميهو يتحدثان وهما يتناولان الطعام
    دونغهى:كيف كان يومك
    ميهو:حسنا كان يوم ممتع انا وجيسو اونى ظللنا نذهب هنا وهناك
    دونغهى:جيد
    ميهو:كيف كان يومك
    دونغهى:جيد انتهيت من جدول اعمال وذهبت عند الاعضاء ظللنا نتحدث وبعدها جئت الى هنا
    ميهو:جيد
    بعد الانتهاء من تناول الطعام نظف كلاهما الطاوله وذهبوا الى الاريكه ليشاهدوا التلفاز
    دونغهى :ما رايك ان نلعب
    ميهو :ماذا نلعب
    دونغهى :اممم كايى بايى بوء
    ميهوتضحك :انديــــــــــه انا لست جيده
    [IMG]http://lh3.ggph*****m/_0vGeC4zboRk/R5QkMfQlWZI/AAAAAAAAADc/o2WaVRx4MiM/ParkMinYoung_071130_06.jpg[/IMG]
    دونغهى بحماس:وانا ايضا لست جيد لكن لنمضى الوقت
    [IMG]http://th50.photobucke*****m/albums/f311/o****per/th_donghae.jpg[/IMG]
    ميهو:حسنا
    دونغهى:وعلى الخاسر ان ينفذ طلب الرابح
    ميهو:حسنا
    ظل دونغهى وميهو يلعبان ومستواهم ضعيف جدا
    لكن واخيرا فاز دونغهى على ميهو
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/_k3CoII0XPyU/TKx_lp_Tj5I/AAAAAAAAAYQ/5qK_vUvcoEE/s400/2506_147378220634_147316540634_6268220_4984314_n.j pg[/IMG]
    دونغهى:ياهوووووووووووووو
    [COLOR=o****]ميهو على وجهها الاحباط
    دونغهى:ستنفذين لى طلبى اليس كذلك؟
    ميهو:ما هو
    دونغهى بابتسامه قلق:ستتصورين معى
    ميهو بنظره صدمه:موه[/COLOR]

    دونغهى:لا تستطيعين الرفض الان لان بيننا اتفاق
    ميهوظلت صامته بضع ثوانى:حسنا
    دونغهى قفز من الفرحه:حسنا غدا باكرا سنذهب الى الاستوديو ونلتقط احلى الصور
    ميهو:ماذا عن الاستوديو..نستطيع التقاط الصور بالهاتف
    دونغهى:انيه ....سنذهب الى الاستوديو ونلتقط صور عاليه الجوده
    ميهو لا تستطيع ان تعارض رغبه الرابح
    دونغهى:حسنا هيا الى النوم وغدا استيقظى مبكر حسنا
    ذهب كل من دونغهى وميهو الى النوم ودونغهى متحمس ليوم غدا

    ماذا سيدحث غدا
    تابعونى
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  6. #6
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    ذهب كلا من دونغهى وميهو للنوم
    ودونغهى كان سعيد جدا لان امنيته ستتحقق وبامكانه ان يتصور مع حبيبته السريه ميهو
    لكن ميهو خائفه جدا لان كل ذكرى صور لها كانت مصدر تعاسه وكانت بتفقد اللى بتتصور معاهم

    وفى الصباح الباكر استيقظ دونغهى بسعاده وبنشاط وارتدى احلى الملابس وكان وسيم جدا

    ذهب عند باب غرفه ميهو لكى يرى اذا كانت مستعده وقام بطرق الباب بضعه مرات لكن لايوجد استجابه من ميهو
    ظل يطرق الباب واخيرا ميهو فتحت الباب
    دونغهى :هاااااااااااااااااا.. الن تجهزى حتى الان!!!
    ميهولسه مش مستوعبه ان هيى صاحيه:لماذا
    دونغهى بغضب:ميهويا مش احنا بينا اتفاق ان احنا هنروح نتصور
    ميهو:اوووه نسيت
    دونغهى:نسيتى
    ميهو:اوبا ..هل نستطيع ان لا نذهب اليوم؟
    دونغهى:ميهويا سنذهب اليوم وهيا بسرعه اذهبى واستعدى
    ميهو:اوبا انا بجد تعبانه ...خليها وقت تانى
    دونغهى شدّ ميهو من ايدها ودخل معاها الغرفه بتاعتها وبدأ يفتح فى الدولاب بتاعها عشان يجبلها لبس
    بس ايه ده ..دونغهى فتح الخزانه الغلط ...اللى فيها محتويات ميهو الشخصيه ...الخاصه جدااااااااا
    ميهو:انديـــــــه اوبا ...استنى متفتحش دى
    بس للاسف فات الميعاد ..دونغهى فتحها بالفعل وشاف اللى فيها
    دونغهى اتحرج جدااااااااااااا ..ووجهه صار احمر اللون

    ميهو ايضا اتحرجت جدا جدا حتى ان هى مش عارفه تعمل ايد فضلت سا
    كته وخلاص

    دونغهى:اوووه اسف
    ميهو مفيش رد فعل

    دونغهى:سأذهب للخارج لانتظرك عليكى بالاسراع
    وذهب دونغهى للخارج
    وانتظر ميهو
    ميهو بدأت تجهز نفسها ..وارتديت ملابس جميله





    دونغهى:واو انت حقا جميله ..وقلبه ينبض نبضا سريعا جدا..كل نبضه تريد ان تصرخ وتقول لميهو انا احبك..لكن لايستطيع
    دونغهى:هيا بنا
    ميهو:هيا
    وذهب كلا من دونغهى وميهو لالتقاط الصور
    والتقطو كما هائلا من الصور بعد عناد شديد من ميهو

    بعد كده ذهبوا الى مطعم لتناول الطعام
    دونغهى وميهو على طاوله الطعام
    دونغهى:ميهويا
    ميهو:اوه
    دونغهى:اعضاء فرقتى يريدون التعرف عليكى



    ميهوبتوتر:اوه


    [COLOR=o****]دونغهى اتصل ب اينهيوك
    اينهيوك:اوه
    دونغهى:هل انتم جميعا ستكونون فى المنزل فى المساء
    اينهيوك بدأ يسال الاعضاء والكل سيبقى فى المنزل
    دونغهى:حسنا س أأتى انا وميهو فى المساء
    اينهيوك:اووووووووووووووه دونغهى ستعرفنا على حبيبتك
    دونغهى:يااااااا اصمت
    اينهيوك:حسنا سنرى اذا كان جمالها يستحق ان تقع فى غرامها بهذه السرعه
    دونغهى:حسنا سأغلق المكالمه
    وبعد ساعات كان كلا من دونغهى وميهو مستعدان للذهاب
    ____________عند الاعضاء_________
    كانوا هم ايضا مستعدون وبدأوا بتحضير كل حاجه
    ليتوك:متى سيحضرون
    اينهيوك:هما فى الطريق الى هنا
    لكن تعرف هيونغ..يبدوا ان دونغهى مغرم ب ميهو كثيرا
    ليتوك:اوه ..اتمنى لهم السعاده
    اينهيوك:موووه ..ماذا تتمنى
    ليتوك:موه اتمنى لهم السعاده هل قلت شيء خاطيء
    اينهيوك:هيونغ..ميهو لا تعلم ما فى قلب دونغهى...ميهو معتبراه زى اخوها الكبير وصديق مقرب لا اكثر
    ليتوك:مـــــــــــــاذا...هل دونغهى غبى ام ماذا..هل سيظل هكذا عليه بالاعتراف لها
    اينهيوك:ما رأيك اذا لمحنا لميهو عن شعور دونغهى
    ليتوك:اصمت اصمت..كده دونغهى هيزعل مننا هو مبيحبش الطريقه دى يننتظر ونرى اكيد دونغهى هيقول لميهو بس اكيد محتاج [/COLOR]بعض الوقت

    ________________فى سياره دونغهى_________
    ميهو على وججها التوتر الشديد
    دونغهى:ميهويا ما بكى ..هل انتى بخير
    ميهو:اوه
    دونغهى:لا يبدو عليكى
    ميهو:انا كويسه..بس حاسه ببعض الخوف
    دونغهى:لا تخافى انا معكى

    ميهو:حسنا


    وصل دونغهى وميهو وقرع الجرس
    وكل الاعضاء استقبلوهم على الباب
    ميهو بدأت تشعر بالرعب لكن تصرفت على انها على مايرام
    وخفضت رأسها للتحيه
    وذهبوا للداخل
    ليتوك:سررنا برؤيتك
    ميهو:كمساميدا
    هيتشول:واو انتى حقا جميله ..هل عندى اخت
    دونغهى يضحك:لا معندهاش اخوات
    ميهو مش بتتكلم خالص ..بس مجرد ابتسامه خفيفه


    اينهيوك:*ميهو شى* هل تحبى دونغهى
    الكل اتفاجأ من سؤال اينهيوك
    ميهو كمان اتفاجأت وقالت :اكيد بحبه هو صديقى المقرب
    دونغهى ابتسم فقط ولكن فى قلبه كان يريد جواب اخر
    ليتوك:هيا لتناول الطعام
    اينهيوك ينظر لدونغهى نظرات من تحت لتحت

    دونغهى:ينظر له بشر


    بعد انتهاء الطعام ظل الجميع يتحث ويضحك وكانت مقابله حلوه
    وميهو ارتاحت معاهم وهما كمان حبوها
    وصل دونغهى وميهو البيت
    وجلسوا على الاريكه شويه
    دونغهى قرر فى الوقت ده انه يعترف لميهو بكل حاجه واللى يحصل يحصل
    دونغهى:ميهويا
    ميهو:اوه
    دونغهى:هل حبيتى قبل كده


    ميهو:لماذا هذا السؤال
    دونغهى:يعنى مجرد دردشه لومش عايزه تقولى براحتك
    ميهو:اوه حسنا...نعم انا حبيت قبل كده
    دونغهى اتصدم


    ميهو تبتسم ابتسامه حزينه:لكنه كان حب صعب للغايه

    دونغهى:ماذا حدث
    ميهو:كان عند بابا صديق مقرب جدا وكان لديه ابن ..كانوا يأتوا عندنا دايما
    وكان ابنه ينظر لى دايما نظات اعجاب او بمعنى اصح نظرات ساحره خلتنى انا كمان احبه
    حتى ان بابا لاحظ وكمان باباه وفرحوا قوى ان احنا فى يوم من الايام ممكن نتجوز
    دونغهى:وبعدين
    ميهو:ظللت احبه 7 سنين
    دونغهى:اوووه
    ميهو:قبل سنتين بعد وفاه ماما وبعد اما بابا تعب كان دايما يسيبنى لوحدى
    كان بيسافر للخارج ..
    بس اكتشفت فجأه انه كان عايزنى لأغراض تانيه خااااااااالص ..مكنش فى باله حب
    بس انا رفضت وقالى خلاص براحتك وسافر
    مظهرش بعدها غير بعد 6 شهور ولقيته متجوز
    دونغهى:هل......مازلتى تحبيه
    ميهو:لا اعرف ..ساعات بحتقره جدا..وساعات بيجى على بالى
    بس اللى انا عارفاه انه احقر انسان قابلته فى حياتى
    دونغهى:هو اللى كان فى الصوره؟؟؟
    ميهو:ايوه
    دونغهى:ميهويا ..متزعليش على واحد زى ده..بصى حواليكى هتلاقى اشخاص تانيه بتحبك
    ميهو:اوبا ماذا عنك هل احببت قبل كده
    دونغهى:لا
    ميهو متفاجأه

    دونغهى:ممكن كان فيه بنات بتعجب بيا وبتطلب منى انى اواعده
    كنت بواعدها بس عمرى ما حسيت انى بحبها
    دونغهى:لــــــــكنى الان اشعر بشعور غريب
    ميهو:ماذا
    دونغهى:انا بحب
    ميهو:حقا
    دونغهى:اوه
    ميهو:لو كان حب...هتتعذب كتير ...لان احنا بنفكر ان ده هو الحب بس مببقاش حب
    دونغهى:لو كان حب حقيقى اخترناه من الاول صح هيبقى اجمل حب
    بس انتى اللى اخترتى من الاول غلط
    ميهو:حسنا انا ذاهبه للنوم
    دونغهى:حسنا
    ذهبت ميهو للنوم وتركت قلب دونغهى يتألم كثيرا


    ماذا سيحدث...هل سيعترف لميهو بحبه


    فى الصباح الباكر استيقظ كلا من دونغهى وميهو بنشاط
    لكن دونغهى كان يبدو على وجهه بعض الغضب من محادثه البارحه
    ميهو:اوبا كنشانا *هل انت بخير*
    دونغهى:اوه بخير
    ميهو:لكن لا يبدو عليك هذا ..هل انت منزعج من شيئ؟؟
    دونغهى:لا
    ميهو:حسنا سأذهب لتحضير الطعام
    لسه ميهو جايه تمشى دونغهى قام مسكها من ايديها
    ميهو اتفاجأت ..دونغهى حس بنفسه فقام سايب ايديها على طول وقالها
    دونغهى:اريد ان اتناول الطعام خارجا.ما رايك؟
    ميهو:حسنا
    ميهو ذهبت الى غرفتها وحاسه بحاجه غريبه ..بس نست

    اخذ دونغهى ميهو وتوجهوا الى مطعم بالقرب من السكن
    وطلبوا الطعام وبدؤا ياكلون
    فى هذا الوقت تعرفت على دونغهى احدى المعجبات المراهقات
    فانز:اوه دونغهى اوبا....وذهبوا مباشره الى الطاوله التى يجلس عليها دونغهى
    فانز:اوبا..بابتسامه
    دونغهى:اوه كيف حالكن
    فانز:نحن بخير..ونظروا الى الفتاه التى امامه *ميهو*
    فانز:اوبا من هذه؟؟
    دونغهى:اوه انها صديقتى
    نظر الفانز اليها بغضب
    فانز:نحن اجمل منها
    ضحك دونغهى:بالطبع انتن احلى
    مما جعل ميهو تشغر بالضيق والغيره فى داخلها لكن لايبدو عليها شيء من الخارج فقط تتبتسم
    فانز :اوبا نريد ان نتصور معك
    دونغهى:بالطبع وبدؤا بالتقاط الصور
    ميهو فى داخلها*ميهويا ما بكى لما كل هذه العصبيه ..دونغهى اوبا مجرد صديق..لكن لماذا اشعر بغير ذلك ..اووووووووف لا اعلم ..حسنا اهدئى اهدئى ..لكن لماذا دونغهى اوبا يبتسم اليهن هكذا انه يعاملهن مثل ما يعاملنى...لا لا انه يحبنى اكثر..اووووف*
    بعد ان التقط دونغهى الصور مع الفتيات وبعد ان ذهبن
    ميهو بان عليها ان هى متضايقه قوى حتى دونغهى لاحظ
    دونغهى:ميهويا...ما بكى؟

    ميهو :اوه...لا شيء

    دونغهى:حقا لاشيء
    ميهو بعصبيه شديده ..نعم لا شيئ

    دونغهى:حسنا حسنا لكن لماذا انتى عصبيه هكذا !!!
    ميهو:سأذهيب للحمام
    دونغهى :حسنا

    ميهو ذهبت للحمام وبأت تبكى عشان تشيل العصبيه دى وارتاحت خالص ورجعت تانى لدونغهى

    ميهو:اوبا
    دونغهى:اوه
    ميهو :مراناداه *اسفه*
    دونغهى باستعباط:على ماذا

    ميهو بابتسامه:كده وخلاص

    دونغهى:لا عليك..انا لا استطيع ابدا ان اغضب منكى..لانك مهمه جدا بالنسبه ليه

    ميهو:حقا
    دونغهى:اوه

    وغادروا المطعم
    دونغهى كان لديه بعض الاعمال
    ميهو ذهبت للمنزل
    دونغهى بيفكر فى ميهو كتير خالص وقرر انه خلاص يصارحها بحبه

    انتهى دونغهى من اعماله وذهب الى البيت
    ميهو:اوه واسّو *عدّت*
    دونغهى :اوه
    ميهو:سأذهب لاجهزالطاوله
    دونغهى وقف ميهو
    دونغهى:انتظرى هناك شيى يجب ان اوضحه لكى
    ميهو بقلق :ما هو
    دونغهى:انا..انا

    ميهو:ماذا هناك اخبرنى

    دونغهى:ساشيل *بصراحه* انا
    ميهو:ماذا
    دونغهى:نيغا سارانييه *انا احبك*

    ميهوارتبكت

    ونزلت رأسها تحت
    دونغهى بايده رفع رأسها وقالها تانى انه بيحبها
    ميهو كانت مكسوفه جدا ومش مصدقه انه طلع فعلا بيحبها وخصوصا بعض شعور ميهو المفاجئ انها بدأت تحب دونغهى
    دونغهى بقلق:هل...تقبلين...حبى؟

    ميهو مفيش اى رده فعل
    دونغهى حس انه اترفض
    دونغهى:حسنا سأذهب لأبدل ملابسى
    ميهو:تكّمان *انتظر*

    دونغهى بدهشه :موه

    ميهو:نا دو * انا ايضا*
    دونغهى:ماذا
    ميهو بخجل:سارانييه
    دونغهى مش مصدق

    دونغهى بفرح شديد :حقا
    ميهونزلت رأسها تانى للارض وقالتله نعم
    دونغهى بدأ يصيح زى الطفل وبدأ يقفز من الفرحه
    دونغهى:حقا تحبينى
    ميهو:ماذا ..هل كنت تريد الرفض
    دونغهى يضحك :ميهويا انا بجد فرحان قوى ومش مصدق ان احنا بقينا عشاق
    ميهو :اوبا توقف انت تحرجنى

    دونغهىيضع يديه على وجه ميهو:ميهويا
    ميهوتنظر له بجخل
    دونغهى: انتى ملكى الان..انا بس ..وحبنا هيفض طول العمر ..وانا بحبك قوى وهحافظ عليكى وهحميكى

    ميهو:حسنا

    دونغهى سرعان ما اتصل بالاعضاء واخبرهم وكلهم فرحوله وباركوله
    وكمان اتصل بأخوه وقاله وقال لجيسو كمان
    كلهم فرحوا قوى بالخبر ده
    حتى ان كل العالم عرفت ان دونغهى بقى ليه عشيقه ودونغهى فرحان قوى ان حبه انتشر
    ومره كان دونغهى فى برنامج *هيرت استرونج *والموضوع اتفتح
    مقدم البرنامج هودونغ:دونغهى احكيلنا قصه حبك
    دونغهى:بدأ يحكى وكده
    هودونغ:دونغهى نريد ان نتعرف عليا وجميع الفانز يريدوا ان يروا الفتاه التى اوقعت دونغهى
    دونغهى يضحك:انا احافظ على حبيبتى ولا اريد ان يراها احد
    كلامه ده صدم كل الموجودين وحتى البنات كلها صرخت
    دونغهى:حبيبتى لطيفه جدا ورقيقه
    هودونغ:وااااااااااااا

    بعدها مره ذهب دونغهى وميهو الى مطعم وبرده اتعرف عليه بعض المعجبات
    وبدؤا يتصورون معاه وكده ويضحكوا معاه
    ميهواتضايقت قوى
    دونغهى لاحظ علها وبعد اما المعجبات مشوا
    دونغهى:ميهويا ما بكى

    ميهو كانت مخنوفه قوى حتى ان هى بكت

    ميهوببكاء:اوبا انا عارفه انى المفروض معملش كده لان ده من حقك ان المعجبين يحبوك ويتصوروا معاه ..بس انا مش بستحمل غصب عنى مش بقدر اشوفك تتصور معاهم وتتضحك معاهم كده
    وظلت تبكى
    دونغهى بقلق:ميهو..حبيبتى لا تبكى انا اسف..مكنتش عارف ..ميهويا اهدئى انا حقا اسف
    ميهو:لا اوبا انا اللى اسفه ده من حقك ..ان انانيه
    دونغهى:ميهو انا عايزك تعرفى ان انا ملك ليكى..انا بتاعك انتى بس

    ميهو:حقا

    دونغهى :حقا

    مرت بضعه ايام وعلاقتهم كويسه جدا
    بس ازاى لازم يحصل حاجه ..تفرق ما بينهم
    كانوا مره فى مطعم..جاء لميهو اتصال
    ميهو:الوبسيو *الو*
    المتصل:ويريمانيا *مده طويله *
    ميهو بدأت تتعرف ع الصوت
    ميهو بخوف:من المتحدث
    المتصل:حقا لم تعرفينى ...اكيد لا ...اوه حبيبتى ميهو
    مين المتصل ده...وعايز منها ايه

    ميهو:يوبسيو *الو*
    المتصل:ويريمانيا *مده طويله *
    ميهو بدأت تتعرف ع الصوت
    ميهو بخوف:من المتحدث
    المتصل:حقا لم تعرفينى ...اكيد لا ...اوه حبيبتى ميهو
    ميهو كانت تنظر فى عيون دونغهى وبتبتسم له
    بي فجأه شكلها اتغير ونزلت عنيها
    وقامت قافله الخط بسرعه
    دونغهى بقلق:ميهويا ماذا هناك
    ميهو:انديه ..انه رقم خاطئ
    دونغهى:حسنا
    وتلفون ميهو رن تانى وكان نفس الشخص اللى اتصل بيها
    ميهو اول ما شافت ان هو تانى قامت شايله البطاريه وقفلت التلفون
    دونغهى استغرب:ميهو من المتصل
    ميهو:اوه انها صديقه اعرفها لكنى لااريد ان اتحدث اليها

    دونغهى:حسنا

    وانتهوا من تناول الطعام
    دونغهى:سأوصلك وأذهب لدى بعض الاعمال وافتحى موبايلك عشان ابقى اطمن عليكى
    ميهو:حسنا اوبا
    واوصلها وذهب
    ميهو فى البيت رن هاتفها وكان نفس الرقم اللى اتصل بيها
    ميهو مش راضيه ترد فسابته يرن
    فجأه جاتلها رساله وكان محتواها
    (ميهويا...انا اعلم انكى تعلمين من أنا ...وأحذرك لازم تردى عليا...فيه حاجه عايز اقولهالك...ولو مردتيش عليا ........سأتى اليكى وانا عارف عنوانك الجديد ...وكمان عارف ان حبيب القلب ساكن معاكى)
    ميهو مصدقتش اللى فى الرساله

    والخوف ظهر عليها حتى ان هى بكت
    ورن تلفونها وكان هو *تشول سو*حبيبها السابق
    ميهو خافت من الرساله فردت عليه
    تشول سو:اخيرا رديتى
    ميهو صمت تام
    تشول سو:اريد ان اقابلك
    ميهو:مووووه هل انت مجنون...اقابلك بمناسبه ايه
    تشول سو:اوه ميهويا هل نسيتى ان حبيبك
    ميهو:اللى انا عارفاه ان انت احقر انسان قابلته فى حياتى
    تشول سو:اسمعى ...انتى ليه ومش هتبقى لحد غيرى...والمغنى اللى انتى ماشيه معاه ده لازم تنفصلى عنه...والا هعمله فضيحه وانتى عارفانى مفيش حاجه صعبه عليا
    ميهو خافت وقفلت الخط
    وقعدت تبكى بشده من هذا الحقير..وخايفه انه فعلا ممكن يعمل حاجه لدونغهى

    تشول سو بعتلها رساله وقالها
    (هبقى ابعتلك الوقت والمكان عشان نتقابل...ولو مجتيش براحتك.بس هتندمى لو مجتيش )
    ميهو قعدت تبكى ومش عارفه تعمل ايه
    ميهو ى نفسها*اوه ماذا افعل هذا الحقير...هل اخبر دونغهى اوبا..لا لا لا استطيع ...لا اريده ان يدخل فى مشاكلى...هذا الحقير اكيد بيهدد بس ...اكيد مش هيعمل حاجه...لكن ماذا اذا فعل شيء لدونغهى اوبا...لالا ...هل اقابله واحذره ان لا يقترب منى ثانيه...اووووووووووف لا اعرف انا حقا سأجن*

    فى المساء عاد دونغهى
    دونغهى:كيف كان يومك
    ميهو:اوه
    دونغهى:انا حقا تعبت كان يومى شاق جدا

    ميهو:سأحضرلك قهوه
    دونغهى :حسنا
    بينما ميهو ذهبت الى المطبخ كان دونغهى يشاهد التلفاز
    فجأه وصلت رساله لميهو على هاتفها الذى كان امام دونغهى على الطاوله
    دونغهى:ميهويا وصلتكى رساله
    ميهو لم تسمع ما قاله دونغهى:ماذا تقول
    دونغهى فتح الرساله بحسن نيه ووجد بمحتواها
    (ستأتى لتقابلينى غدا الخامسه فى **** سأنتظركى حبيبتى مع القبلات الحاره)
    دونغهى تفاجأ من محتوى الرساله

    ميهو جاءت :اوبا ماذا كنت تقول لم اسمعك
    وشافت الموبايل فى ايده ...بسرعه أخدت مما بان على دونغهى بعض الشك
    ميهو شافت الرساله وتغير لونها

    دونغهى:ما هذا
    ميهو:اوه
    دونغهى:هذه الرساله اليكى؟؟؟
    ميهو:هههه اوبا ماذا تقول أكيد حصل خطأ فى الرقم
    دونغهى مش مصدقها:ميهويا
    دونغهى:مووووه اه عقلك صغير..وجايه تمشى
    دونغهى قام ماسكها
    دونغهى:اعطنى الهاتف
    ميهو:لماذا
    دونغهى:اريد ان اتحقق من صاحب الرساله
    ميهوبغضب:اوبا
    دونغهى:ميهويا ...ان لا اشك فيكى ...ولكن لدى شعور غريب
    دونغهى:ميهويا قوليلى الحقيقه احسن...هل هذا..........حبيبك السابق؟؟؟

    ميهو:اوووووووووبا ماذا تقول
    دونغهى بعصبيه:حسنا اعطينى الهاتف
    ميهو:انديه وذهبت مسرعه لغرفتها واغلقت الباب
    دونغهى اتعصب جدا:ميهويا افتحى ...ميهويـــــــــا
    ميهوقعدت تبكى ..لانها كذبت على دونغهى وكانت تريد ان تخبره بالحقيقه لكنها خافت عليه

    دونغهى:ميهويا افتحى الباب...ميهويا
    فضل دونغهى ينادى عليها وهو واقف امام الباب لكن بلا فائده ظل واقف ساعه وفى الاخر استسلم وذهب لغرفته

    ميهو ارسلت رساله لدونغهى
    (اوبا انا حقا اسفه لكنى كنت خائفه وانت متعصب ...لكن ما تفكر فيه حقا خاطئ ...انه سوء فهم مش اكتر ...وارجو ان لا نتكلم فى هذا الموضوع ثانيه...تصبح على خير)

    دونغهى قرأ الرساله وبعتلها رساله
    (ميهويا...انا اصدقك...لكنى خايف ان اخسرك لانى احبك كثيرا....حسنا مثل ما تريدين...ليله سعيده)

    فى الصباح تقابلوا على طاوله الطعام يتناولون الطعام
    دونغهى:ماذا ستفعلين اليوم
    ميهو:لا شيء
    دونغهى:لن تخرجى اليوم
    ميهو:اوه...اوبا وانت
    دونغهى:لدى اعمال كثيره سأتى الى البيت حوالى السابعه

    ميهو:حسنا
    ذهب دونغهى...وميهو حائره لن تقرر بعد ستقابل تشول سو ام لا
    تشول سو ارسل لها رساله اخرى
    (انا منتظرك اليوم ...لو كنتى بتحبى حبيب القلب وخايفه على مصلحته هتيجى)

    ميهو قررت الذهاب اليه وهذه ستكون المره الاولى والاخيره وستضع حدا للموضوع هذا
    حوالى الساعه الرابعه والنصف خرجت ميهو من البيت وتوجهه الى سياره اجره
    فى هذا الوقت كان دونغهى خلف البيت وشاهدها وهى مغادره وذهب خلفها
    ميهو وصلت للمكان المحدد وذهبت الى الطاوله الموجود فيها تشول سو
    دونغهى مصدقش اللى شايفه وان ميهو بالفعل كذبت عليه وقابلته حبيبها القديم
    ظل دونغهى مراقبهم بثبات

    تشول سو:واخيرا جئتى
    ميهو:اسمع انا جيت عشان اقولك حاجه وحده بس
    انت بالنسبه ليه مجرد حيوان وانا بحذرك انك تكلمنى تانى او تطلب مقابلتى...ودونغهى اوبا ملكش دعوه بيه متبقاش حقير اكتر من كده
    تشول سو:واضح انك مش فاهمه انا عايز ايه هقولهالك تانى...عيزانى مجيش جنبك انفصلى عن دونغهى
    ميهو بغضب:حقير
    وذهبت مسرعه لحقها تشول سو وكانو فى مكان مظلم ودونغهى ذهب وراءهم
    تشول سو مسك ميهو وكان عايز يقبلها ميهو مش عارفه تهرب لانه ماسكها باحكام فقعده تصرخ
    ميهو:اتركنى ايها الحيوان
    تشول سو قرب منها خااااالص ولسه جاى يقبلها
    دونغهى قام ماسكه من الخلف وضربه
    ميهو اتفاجئت من وجود دونغهى وقعدت تصرخ لان هما مسكوا فى بعض وقاعدين يضربوا بعض ضرب مبرح وهى خايفه جدا على دونغهى
    ميهو:اوبــــــــــــــا ...اوبا لا تفعل هذا اوبا كفى اوبا
    دونغهى مش سامع حاجه كل اللى همه انه يضرب الحقير تشول سو
    قعدوا يضربوا بعض واصابوا ببعض الكدمات وبالأخص دونغهى
    جت الشرطه واخدتهم كلهم
    دونغهى ...ميهو...تشول سو
    راحوا القسم ولحسن الحظ مفيش صحافه اتعرفت على دونغهى ومحدش عرفه عشان الموضوع ميكبرش
    ايه اللى هيحصل فى قسم الشرطه
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  7. #7
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238
    جت الشرطه واخدتهم كلهم
    دونغهى ...ميهو...تشول سو
    راحوا القسم ولحسن الحظ مفيش صحافه اتعرفت على دونغهى ومحدش عرفه عشان الموضوع ميكبرش
    وهما فى القسم دونغهى صامت خالص مبيتكلمش وميهو قلقانه عليه

    جلسوا هما الثلاثه امام الظابط
    وكان يسأل ما سبب الخناقه لكن مفيش حد بيرد
    دونغهى صامت تماما وباين عليه علامات الغضب


    ميهو كل اللى بتعمله ان هى قاعده تبكى


    تشول قاعد يبتسم ابتسامات نصر


    جه الظابط سأل ميهو ايه اللى حصل
    ميهو حكتله على كل حاجه
    قرر الظابط ان يفرج عن دونغهى وميهو اما تشول سو فيبقى شويه واكيد هيمضى على عدم تعرض ليهم
    دونغهى وقف تاكسى وركبوا


    ________________فى السياره___________________
    دونغهى ينظر أمامه ومش بيتكلم خالص حتى ان وجهه لايزال به الكدمات لكنه مش حاسس بيها
    ميهو قاعده تبكى
    ميهو ببكاء:اوبا
    دونغهى مفيش رد فعل
    ميهو:اوبا مييانيه *اسفه

    دونغهى برده زى ماهو
    ميهو زاد بكائها:اوبا تومال مييانيه *حقا اسفه* بس انا كنت خايفه----
    دونغهى قاطعها :كيمانيه *كفى* مش عايز اسمع حاجه

    ميهو ببكاء وندم :اوبا
    جايه تضع يدها على وجهه
    فى نفس اللحظه ابعد يدها بقوه شديده
    وصل السائق عند مسكن ميهو
    دونغهى جالس مكانه
    دونغهى:انزلى
    ميهو:اوبا
    دونغهى بجديه شديده:انزلى
    ميهو:اوبا ماذا عنك
    دونغهى مش بيرد
    ميهو نزلت وعلى وجهها الاحباط والندم والحزن الشديد


    [IMG]http://hallyudorama.com/wp-*******/uploads/2009/06/kse_gml.jpg[/IMG]

    دونغهى للسائق:اذهب بسرعه
    سائق التاكسى:الى اين
    دونغهى:الى اى مكان
    صعدت ميهو للاعلى وذهبت الى غرفتها وظلت تبكى قلقا على دونغهى وعلى هذه المعامله التى يعاملها اياها وانها تريد ان تعتذر له لكن هو لا يسمح بهذا ولا يريد ان يسمعها
    حوالى منتصف الليل عاد دونغهى وتوجه الى غرفته فور وصوله
    ميهو كانت بغرفتها ولم تنم بعد وحست ان دونغهى رجع لكن خافت ان تذهب له وتكلمه


    [IMG]http://1.bp.blogspo*****m/-YUlL7zfYNIc/TXt87YcmRmI/AAAAAAAABTI/ucq0gz9q50c/s1600/20110311_park_minyoung_2.jpg[/IMG]
    وانتظرت حوالى ساعه ودخلت غرفته وجدته نائم من شده التعب حتى انه لم يخفف جروحه التى بوجهه
    ميهو ذهبت اليه وهو نائم وبدأت تداوى جروحه وهى تبكى بشده وبصمت حتى لا يشعر بها دونغهى

    لكنه شعر بها وابعد يدها بسرعه
    دونغهى بغضب :ماذا تفعلين هنا

    ميهو بحزن:اوبا بجد انا اسفه ...انا عارفه انى جرحتك بس صدقنى غصب عنى ...انا كنت مفكره انى كده بحميك...مكنتش عايزه ادخلك فى مشاكلى...بجد انا اسفه ...اوبا
    دونغهى حنّ لميهو وبدأ يمسح دموعها ب ايده
    دونغهى بحنيه:حسنا كفاكى بكاء...انا اسف كنت قاسى معاكى انهارده

    ميهو ظلت تبكى من كلام دونغهى ولانها كانت حاسه ان هى ممكن تخسره من الحركه البايخه اللى هى عملتها
    دونغهى:ميهويا اوعدينى انك متخبيش حاجه عنى خالص...انا حبيبك ولازم اشاركك حزنك وفرحك ومشاكلك...انا خفت قوى انهارده حسيت انى هخسرك وانك ممكن تلينى للحقير ده وترجعى تحبيه تانى
    ميهو:انديه اوبا ...انت كل حاجه بالنسبه ليا وانا عمرى ما اقدر اعيش لو انت مش معايا
    دونغهى:سارانييه

    ميهو:نا دو سارانييه
    دونغهى حضنها ومسح دموعها وذهبت ميهو لغرفتها ونامت...دونغهى نام ايضا

    بعد اسبوع كان فيه حفله لدونغهى وانه المفروض يغنى اغنيه مع انهيوك ع المسرح وكان فى غرفه الانتظار مستعد للصعود ع المسرح...ميهو ذهبت اليه فى غرفه الانتظار...عشان تشوفه تديه شويه حماس
    وهما قاعدين يتكلموا حضر *منظم الحفله*
    المنظم :دونغهى شى ...يورى مستنياك عشان تتمرنوا ع الرقصه
    دونغهى بتوتر:اوه حسنا



    ميهو بصدمه:رقصه ماذا

    دونغهى:اوه رقصه الاغنيه انا مش قلتلك ان هى هيبقى فيها رقصه
    ميهو:اوه قلتلى ان انت واينهيوك شى هترقصوا بمفردكم
    دونغهى:حصل شويه تعديلات

    ميهو :حسنا سأذهب لكى ترقص معها
    ميهو ذهبت وهى غاضبه لان دونغهى كان عارف انه هيرقص مع بنت بس مش قلها لانه خاف على مشاعرها
    ميهو وهى ذاهبه الى المسرح ظلت تبكى بحرقه
    لان هى مش هتتحمل تشوفه يرقص ويغنى مع بنت تانيه
    ميهو ذهبت ووقفت بين الحضور
    كانت الاغنيه
    i wanna love you
    دونغهى قبل ما يبدأ ارسل لميهو رساله
    (ميهو لا تغصبى ارجوكى كنت اريد ان اخبركى لكن خفت على مشاعرك هذه الاغنيه لا شيء انتى هو الواقع ميهويا انتى حبيبتى)
    ميهو بجد كانت زعلانه بس تماسكت


    بدأت الاغنيه




    وعندما انتهت ركضت ميهو للخارج بسرعه كانت تريد ان تهرب الى اى مكان وكانت لاتريد ان تكلم دونغهى فى ذلك الوقت
    دونغهى ركض ايضا لكى يبحث عنها عند الباب الخلفى لكن لم يجدها ركض الى الشارع ووجدها تركض بسرعه ظل ينادى عليها ولكنها لاتريد الوقوف ركض هو ايضا واوقفها فى شارع ضيق جدا جدا لا يسع الى لواحد
    كانوا وقفين فيه مقربين من بعض جدا جدا
    ميهو:اتركنى
    دونغهى:ميهويا انا حقا اسف لكن هذا هو عملى
    ميهو:اوبا انت خبيت عنى
    دونغهى:حقا كنت لا اريد ان اضايقكى
    ميهو كانت عايزه تمشى
    دونغهى امسكها لكى لا تذهب وقال لها
    دونغهى:ميهويا انا عايزك تعرفى حاجه وحده بس ان انا ملك ليكى انتى وبس
    واى حاجه تانيه دى مش فى الواقع



    ميهو بدأ عليها الاقتناع بكلام دونغهى
    دونغهى وضع يده على وجهها ليمسح دموعها
    واقترب منها ببطئ وقبلا بعضها
    وكانت هذه القبله الاولى لهما
    دونغهى اخرج ميهو من هذا المكان وهما متماسكان الايدى وظلا يتمشيان فى الشارع



    مثل العشاق وكان يوم رائع ورومانسى
    لكن القدر مصرّ ان يفرق بينهما ...ماذا سيحدث غدا
    تابعونى
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  8. #8
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    بس اشوف الردود بقرر انزل البقيه ولا لا ان شاء الله يعجبكووووووو
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  9. #9
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    الدولة
    سوريا فوق الجميع
    المشاركات
    5,651
    معدل تقييم المستوى
    611

    افتراضي

    مشكوررررررررررررررة ياعسل

  10. #10
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    تسلميييييييي يا قمر
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  11. #11
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    ياااااا وين الردود <<< برا
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  12. #12
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    بنات وين الردود احباط عنجد
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  13. #13
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    الدولة
    فـــ احضان كوريا الجنوبيه ـــي
    المشاركات
    10,922
    معدل تقييم المستوى
    1236

    افتراضي

    مررة ذووق القصة

  14. #14
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    كوما لسع ما خلصت
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  15. #15
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    فى يوم عادى استيقظ دونغهى بنشاط ووجد ميهو مستيقظه ايضا وكالعاده تناولوا الطعام وكان على دونغهى ان يقضى بعض الاعمال وغادر المنزل بينما ميهو بقت فى المنزل
    وفجأه رن هاتفها فأجابت عليه
    ميهو: يوبوسيو
    المتصل:هذا انا
    ميهو حصلها هزه جامده اما سمعت صوته وقفلت الخط بسرعه
    اتضح ان هو تشول سو عاد مره اخرى
    بعتلها رساله وقالها
    (هذه المره سأحقق ما اريده...انتظرى وسترين)
    ميهو رمت التلفون من ايدها وكانت فى حاله صدمه
    جلست ميهو خائفه فى ركن من اركان المنزل
    وبعد دقائق دق جرس الباب
    ميهو ذهبت لترى من
    ولكن لم ترى شيئ على الشاشه
    فذهبت لتفتح الباب وهى مشوشه قليلا
    لكن سرعان ما فتحت تفاجـأت بانه تشول سو لمنها جت تقفل الباب لكنها لا تستطيع لانه يفتحه مره اخرى لكن لحسن الحظ ميهو قفلت الباب بكل قوتها
    تشول سو قعد يهددها من خلف البابا ويقول لها ان هو مش هيسيبها برده
    ميهو ذهبت الى غرفتها وظلت تبكى بكاءا حارا

    ميهو تتحدث مع نفسها*اوه اوتيكيه ماذا افعل ...هذا الحقر ...هل اخبر اوبا بالذى حدث ام اصمت مره اخرى...لالالا اذا علم سأكون فى مشكله كبيره لانى اخفيت عنه الامر...لكن اذا قلت له سأدخله فى مشاكلى مره اخرى ولا اريده ان يتأذى بسببى...اووووووووووف ماذا افعل ماذا افعل * وظلت ميهو تفكر وتبكى بشده

    جاء المساء ودونغهى عاد ولكنه لم يجد ميهو فى اركان البيت لا فى المطبخ ولا فى اى مكان لكنه ذهب ليطرق باب غرفتها ..لكنها لا تجيب فقلق عليها وفتح باب الغرفه وجدها نائمه ومتغطيه كلها حتى ان وجهها تحت الغطاء ايضا
    دونغهى ابتسم وفكر ان ميهو بتلعب عليه لعبه
    دونغهى:ميهويا ماذا تفعلين هنا
    ميهو مش بترد
    دونغهى:ميهويا هل هذا وقت مناسب ل اللعب
    دونغهى يريد ان يرى وججها ولذلك يقوم بكشف الغطاء
    لكن ميهو ماسكاه بقوه
    دونغهى بقلق:ميهو ماذا بكى
    ميهو ببكاء:لا شيء اوبا ...اريد ان انام
    دونغهى:حسنا لكن اتركينى اطمأن عليكى اولا
    ميهو:انا بخير اذهب ارجوك
    دونغهى حاول ان يكشف الغطاء ونجح فى ذلك لكنه تفاجأ كثيرا
    وجد وجه ميهو متورم تماما وعيناها باللون الاحمر من شده البكاء


    دونغهى بقلق شديد:ميهويا
    ميهو اخفضت رأسها
    دونغهى رفع رأسها وقال لها:ميهويا ما هذا ...ماذا حدث لكل هذا
    ميهو:لا شيء
    دونغهى بعصبيه:الن تقولى لى ما حدث...ميهويا قولى لى
    ميهو بدأت بالبكاء ثانيه ودونغهى ضمها اليه ويضع يده على شعرها ليهديها
    ميهو:اوبا انا خائفه حقا
    دونغهى:لماذا ميهويا ماذا حدث
    بدأت ميهويا باخباره بالذى حدث معها اليوم
    دونغهى تعصب كثيرا
    دونغهى:حسنا حسنا اهدئى ...لا تخافى انا معكى وسأحميكى يمكنكى الاعتماد علىّ حبيبتى

    فى اليوم التالى دونغهى ابلغ الشرطه وبدأ بأخذ الاحتياطات
    لكن الشرطه لا تستطيع العثور على تشول سو لانه متخفى
    دونغهى غادر المنزل لانه كان لديه بعض الاعمال وميهو بقت فى البيت ولن تفتح لاى احد
    بينما دونغهى امام المنزل من تحت وجد بعض المعجبين وبدأ يوقع لهم اثنا هذا تلاقت عينه مع عين شخص ما يبتسم له ابتسامه خبيثه وغارد
    دونغهى شعر بالقلق لانه علم بان هذا تشول سو


    فى اليوم التالى دونغهى ابلغ الشرطه وبدأ بأخذ الاحتياطات
    لكن الشرطه لا تستطيع العثور على تشول سو لانه متخفى
    دونغهى غادر المنزل لانه كان لديه بعض الاعمال وميهو بقت فى البيت ولن تفتح لاى احد
    بينما دونغهى امام المنزل من تحت وجد بعض المعجبين وبدأ يوقع لهم اثنا هذا تلاقت عينه مع عين شخص ما يبتسم له ابتسامه خبيثه وغارد
    دونغهى شعر بالقلق لانه علم بان هذا تشول سو
    وصعد مسرعا الى ميهو
    ميهو:اوه لماذا عدت
    دونغهى مش حابب يقلق ميهو:اوه شعرت اننى لا اريد الخروج
    ميهو:هل هذا صحيح...لكن لديك بعض الاعمال
    دونغهى:مش مشكله
    ميهو حسّت ان فيه حاجه غلط
    ميهويا:اوبا ماذا يحدث
    دونغهى:لا شيء ميهويا
    ولكنى سأخذكى معى اينما ذهبت
    ميهو باستغراب:ويه
    دونغهى:كده لاننى افتقدكى كثيرا
    قرر دونهى ان يأخذ ميهو معه اينما ذهب لكى يحميها
    فى يوم ما بينما كانوا فى الشركه لان دونغهى كان يتدرب على رقصه ما وهما مغادرين
    كانوا امام الشركه وسيصعدوا الى السياره
    دونغهى اكتشف انه نسى مفاتيح السياره
    دونغهى:اووووووه
    ميهو:ماذا حدث
    دونغهى:لقد نسيت المفاتيح
    ميهو:حقا
    دونغهى:اوه حسنا سأذهب لاحضارها سريعا انتظرينى هنا
    ميهو:حسنا
    ذهب دونغهى وكان واقف منتظر المصعد لكنه اكتشف ان المفاتيح فى جيبه
    دونغهى:انا حقا احمق
    ورجع دونغهى
    فى اثناء انتظار ميهو لدونغهى اكتشف ان هناك احد ما يقف خلفها ظنت انه دونغهى لكنه كان تشول سو ونظرت له وهى تقول:وجدت المفاتيـــ
    لكنها لم تكمل جملتها لان وضع يده على فمها وبدأ يأخذها بالقوه لكنه تريد الفرا لكنها لا تستطيع واصعدها فى السياره
    فى هذه اللحظه رأى دونغهى هذا الحدث ركض سريعا لكنه لم يستطع ان يلحقه
    لكنه اخذ نمره السياره
    صعد سيارته وبدأ بملاحقته لكن لسوء الحظ لم يستطع ملاحقتهم وذهب مسرعا الى قسم الشرطه

    _________فى قسم الشرطه_________
    دونغهى بلهفه وخوف يقول الظابط:ميهويا.....ميهويا اتخطفت
    الظابط:هل هو تشول سو ايضا
    دونغهى:اوه
    الظابط:حسنا..متى كان هذا واين
    دونغهى بعصبيه شديده: هل هذا مهم الان...متى واين...انا اقول لك انه خطفها...عليك بالاسراع ومعرفه اين هم ...ارجوك ارجوك
    الظابط:حسنا حسنا
    دونغهى اعطاه رقم السياره
    وبدؤا بالتحرى
    دونغهى خرج الى الشارع لكى يتنفس وهو يشعر بالقلق والندم لانه لم يستطع حمايه ميهو

    ____________فى سياره تشول سو_____________
    ميهو تبكى وتصرخ:اتركنى ايها الحقير...اتركنى
    تشول سو بابتسامه نصر:انا قلت لكى اننى من سأفوز بالنهايه
    ميهو عايزه تفتح الباب والسياره ماشيه لكن سرعان ما تشول سو اغلقه باحكام ولا مفر من الهرب
    اخذها تشول سو الى مكان شبه مهجور وأخذ ميهو بصعوبه شديده لانها تقاوم ولا تريد ان تأتى معه
    أخذها الى غرفه صغيره وقفل الباب
    ميهو ينظرات خوف شديده:ماذا........تريد
    تشول سو:اوه ميهويا هل انتى بهذا الغباء ...هل حقا لا تعلمين ماذا اريد من سنين
    ميهوتبكى:ارجوك ...ارجوك اتركنى ارجوك
    تشول سو اقترب من ميهو واخذ يقبلها لكن ميهو تقاوم لكنها لا تستطيع
    ومزق ملابسها وميهو تصرخ وبدا بالاعتداء عليها
    ميهو لم تستطيع فعل شيى سوى الصــــــــــــــــــراخ والصــــــــراخ والصــــراخ
    عند دونغهى هو ايضا يصرخ عاليا من غضبه
    ومن تفكيره بما يحدث

    ماذا سيحدث لكلا من دونغهى وميهو وهل سيستطيع العثور عليها
    تابعونى
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  16. #16
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    مرّ ثلاثه ايام على اختطاف ميهو والشرطه لم تستطيع العثور عليهم لكن مازال البحث جارى
    ودونغهى اوشك على فقدان عقله
    كان دونغهى فى صاله التدريبات جال فى زاويه يبكى وذهب اليه اينهيوك
    اينهيوك:دونغهى هل انت بخير
    دونغهى:كيف تريد ان اكون بخير

    اينهيوك:لا تقلق دونغهى سيجدونها قريبا
    دونغهى بعصبيه:متى متى سيجدوها ...خلاص فات الاوان
    اينهيوك:اهدأ اهدأ لا تقلق اهدأ
    وأخذ اينهيوك يهديه
    فى هذه اللحظه جاء اتصال لدونغهى من الشرطه
    دونغهى بقلق:يبوسيو
    الظابط:اوه دونغهى شى لقد استطعنا العثور على سياره تشول سو وسنذهب الان الى المكان
    دونغهى بلهفه:اين هو المكان
    الظابط: انه فى مكان بعيد شبه مهجور
    واعطاه العنوان بالتفصيل
    دونغهى ذهب مسرعا حتى لم ينتظر اينهيوك ليذهب معه
    وعند وصول دونغهى كانت الشرطه ايضا وصلت ودخلوا سويا وبالفعل وجدوهم
    ذهبت الشرطه للقبض على تشول سو فى هذا الوقت ذهب دونغهى لميهو وانصدم كثيرا

    حينما رأها وبدأت الدموع تظهر فى عينه وخلع قميصه والبسها اياه
    قامت ميهو بالبكاء الشديد حينما ضمها دونغهى
    وذهبوا جميعا الى قسم الشرطه لان الشرطه تريد استجواب ميهو
    وهناك دخلت ميهو فقط ودونغهى لم يسمح له بالدخول فظل واقفا امام الباب فى هذه اللحظه جاءه اينهيوك
    اينهيوك:ماذا حدث هل وجدوها
    دونغهى وراسه الى الارض:اوه
    اينهيوك بقلق: اوكــــشى *هل*
    دونغهى ببكاء وعصبيه:نعم نعم هذا الحقر اغتصبها نعم
    وبدأ يضرب برأسه فى الحائط

    اينهيوك:اهدأ ارجوك اهدأ
    بعد دقائق خرجت ميهو وتريد مقاومه دموعها
    [IMG]http://www.koreandrama.org/wp-*******/uploads/2010/03/sister2.jpg[/IMG]
    اينهيوك:ميهو شى هل انتى بخير
    ميهو تنظر الى جانب اخر:نعم
    ميهو :سأذهب الى البيت واريد ان اكون بمفردى...وانت اذهب مع اينهيوك شى
    وذهبت ودونغهى واقف مكانه عقله لا يستطيع ان يفكر بشيئ

    ميهو ذهبت خائبه الامل لانها كانت تتوقع من دونغهى ايقافها لكن لم تجده
    ميهو ذهبت الى البيت وقامت بتغيير الرقم السرى وتوجهت الى غرفتها وظلت تبكى بكاءا شديدا جدا جدا حتى غلبها النوم من شده التعب لانها لم تنم منذ فتره
    طلت نائمه بضع ساعات واستيقظت على جرس الباب يدق وكان هو دونغهى
    ميهو ذهبت لترى من ووجدت انه دونغهى ولكن لم تفتح له وجلست امام الباب واضعه يدها على فمها وتبكى

    دونغهى يصرخ: ميهويا افتحى الباب...ميهويا...افتحى الباب اريد ان اتحدث معكى...ميهو افتحى الباب
    وظلّ على هذا الوضع الى ان يأس وغادر وهو متضايق
    وظلّ يأتى كل يوم لمده اسبوع يدق الجرس ويصرخ ولكن ميهو لم تفتح
    ميهو ظلت تفكر وتفكر ماذا سيكون مصيرها مع دونغهى الى ان وجدت قرار
    دونغهى عاد مره ثانيه ويدق الباب وأحدث فوضى كبيره أدت الى غضب الجيران وكانوا سيقوموا بالاتصال بالشرطه
    لكن ميهو قامت بفتح الباب
    ميهو:حسنا اريد ان اتحدث معك
    وذهبوا الى حديقه المبنى بالاسفل
    دونغهى:هل انت بخير
    ميهو:لننفصل

    دونغهى يضحك:ميهويا هل هذا وقت المزاح

    ميهويا:لا انا جاده...لننفصل
    دونغهى بعصبيه:ماذا

    ميهو:لقد فكرت مرارا ووجدت ان هذا هو الحل الافضل
    دونغهى بصوت مرتفع:هل انتى تستسلمين الان ماذا تقولين...لا تكونى ضعيفه الى هذه الدرجه
    ميهو:فى الحقيقه لا اريد ان نكمل مع بعض هذا قرارى النهائى
    دونغهى:ميهويا لماذا تفعلين هذا بى ارجوكى...ارجوكى عودى مثل ما كنتى
    ميهو تضحك والدموع فى عينيها:ههه مثل ما كنت ...انت تطلب منى المستحيل كيف اعود مثل ما كنت كيف كيف

    دونغهى:ميهويا اعلم انكى مشوشه ...حسنا فكرى مره اخرى ...ارجوكى فكرى بصواب

    ميهو ذهبت الى الاعلى وتركت دونغهى حتى انه لم يكمل كلامه
    بعد يومين ميهو أخذت قرارها الاخير ولم تتراجع عنه
    ميهو تتصل بدونغهى
    دونغهى فرح ولكنه قلق ايضا:اوه

    ميهو:بصوت مريح...كيف حالك
    دونغهى بقلق:انا بخير...ماذا عنكى
    ميهو:اوه...ماذا تفعل اليوم هل لديك مواعيد
    دونغهى:لا ابدا
    ميهو:حسنا ما رأيك بموعد غرامى انا وانت
    دونغهى بأستغرب:حقا
    ميهو:نعم...اذا كنت لا تريد ------
    دونغهى:لا لا ....بالطبع اريد
    ..سأتى اليكى بعد ساعه
    ميهو:حسنا
    وبدأ دونعهى يحضر نفسه وارتدى افضل الملابس للموعد الغرامى

    ميهو ايضا غيرت تسريحه شعرها وارتدت ملابس جميله
    [IMG]http://4.bp.blogspo*****m/_0xLfyzersk8/R8euhextZyI/AAAAAAAAATU/R9WB_WlPY30/s320/Kim%2BAh%2BJoong.jpg[/IMG]

    وصل دونغهى وظلّ واقفا بالاسفل ومنتظر ميهو
    ميهو جاءت وكانت طلتها رائعه حقا واستغرب دونغهى كثيرا وظلّ ينظر اليها
    ميهو:مرحبا
    دونغهى:انتى حقا جميله
    ميهو بغضب:اوووه هل كنت فى السابق قبيحه
    دونغهى يتوتر:لا لا...انت جميله دائما لكن اليوم مختلفه
    ميهو تبتسم

    دونغهى يفتح لميهو باب السياره
    ميهو بدهشه:اوه هل سنذهب بموعد غرامى بالسياره
    دونغهى باستغراب:ماذا
    ميهو :سنذهب على الاقدام ونحن متشابكان الايادى
    دونغهى بابتسامه: حقا


    ميهو:اوه
    وذهب دونغهى وميهو الى اماكن كثره الى مدينه الملاهى والى السينما والى حديقه جميله والى المطعم
    وانتهى اليوم سريعا
    دونغهى اوصل ميهو الى البيت وهما بالاسفل
    دونغهى:متى سأنتقل مجددا بالعيش معكى
    ميهو:ليس الان
    دونغهى:حسنا كما تريدين...ميهويا..تعلمين انا الان اسعد انسان فى الدنيا
    ميهو:حقا
    دونغهى:اوه وانا معكى اكون سعيدا
    ميهو:حسنا سأذهب
    دونغهى :حسنا
    صعدت ميهو للاعلى ودزنغهى أخذ سيارته وذهب

    حينما وصل دونغهى ذهب الى غرفته ويريد النوم لكن لا يستطيع
    فأخذ يتصل بميهو
    ميهو:اوه
    دونغهى:هل انتى مازلتى مستيقظه؟
    ميهو:نعم
    دونغهى:ميهويا
    ميهو:اوه
    دونغى:انا احبكى كثيرا جدا
    ميهو:حقا
    دونغهى:بالطبع...لا استطيع العيش بدونك
    ميهو:انت حقا انسان رائع وطيب القلب وانا سعيده انى تعرفت اليك
    دونغهى:وانت ايضا اجمل انسانه رأتها عيناى
    ميهو:اوبا...اشعر بالنعاس...واريد ان انام
    دونغهى:حسنا حبيبتى...ليله سعيده
    ميهو:وانت ايضا

    وفى الصباح الباكر توجهت ميهو الى المبنى الذى يسكن فيه اعضاء سوبر جونيور
    وكان الحارس يعلمها ويعلم انها حبيبه دونغهى وممكن ان تصعد فور وصولها
    الحارس:اوه مرحبا
    ميهو:اوه كيف حالك اجاشى
    الحارس:بخير تفضلى بالخول
    ميهو:لا لا...هل تستطيع ان تعمل لى معروف
    الحارس:بالطبع
    ميهو:هل تستطيع ان تتصل ب اينهيوك شى وتقول له ان هناك من يريد مقابلته بالاسفل...لكن لا تقول له انه انا
    الحارس :حسنا
    وفعل كما قالت له ميهو
    جاء اينهيوك بالاسفل وهو يقول من الذى يريدنى
    ووجد انها ميهو
    اينهيوك:اوه ميهو شى
    ميهو :اوه ...كيف حالك
    اينهيوك:هل أخطأ الحارس ...سأذهب لانادى دونغهى
    ميهو :لا لا...انا اريدك انت
    اينهيوك باستغراب:ماذا تريدين
    ميهو اخرجت ظرف به رساله:اريد ان تعطى هذه الرساله لدونغهى اوبا
    اينهيوك:حسنا ...هو نائم الان ...سأذهب لايقاظه
    ميهو:لا لا...عندما يستيقظ ارجوك اعطيه اياها
    اينهيوك:حسنا
    ميهو اخفضت رأسها ل اينهيوك لتقوم بتحيته
    ميهو:كن بصحه جيده وارجوك اعتنى دائما بدونغهى اوبا
    اينهيوك:حسنا...وانتى ايضا ونى بصحه جيده

    وذهبت ميهو وصعد اينهيوك وبعدها بحوالى 20 دقيقه استيقظ دونغهى
    اينهيوك:دونغهى...هذه الرساله تركتها لك ميهو شى
    دونغهى بدهشه واستغراب:رساله؟؟

    اينهيوك:اوه...تفضل
    أخذ دونغهى الرساله وتوجه الى غرفته وقام بفتحها وأخذ يقرأ ما بها


    ما محتوى هذه الرساله
    تابعونى
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  17. #17
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    أخذ دونغهى الرساله وتوجه الى غرفته وقام بفتحها وأخذ يقرأ ما بها
    محتوى الرساله
    (اوبا اعلم انك متفاجئ من ارسالى هذه الرساله لكن لا استطيع اخبارك بهذا الكلام وانت امامى فقررت ان ارسل لك رساله يكون افضل
    اوبا اعترف اننى قضيت احلى ايام حياتى معك بالرغم انها ايام قليله وانا فخوره انى تعرفت على اخلص واطيب واحن انسان فى العالم
    اوبا انا حقا اسفه لانى اكتشفت ان ما كان بيننا ليس حبا---
    كنت تريد ان تعلم ماهو قرارى الاخير الان سأقوله لك بكل شجاعه
    اوبا انا قررت الانفصال عنك ولن اتراجع عن هذا...الامر ليس متعلق بالحادثه التى صارت معى فقط...لكنى اكتشفت ايضا انى لا احبك كنت فقط محتاجه اليك لا اكثر...
    اوبا وانت تقرأ رسالتى هذه سأكون انا على متن الطائره او اوشكت على الصعود............................................ .............التكمله مع الاحداث)

    لم يكمل دونغهى رسالته التى نزلت عليه كالصاعقه وأخذ يركض مسرعا والرساله فى يده
    اينهيوك:ماذا ماذا ما بك...يا ...الى اين تذهب
    واوقفه اينهيوك بالقوه
    دونغهى بأعلى صوت:اتركنــــــــــــــــى...يحجب ان الحق بها...اتركنى
    اينهيوك:الى اين تذهب
    دونغهى:سأذهب الى المطار
    وركض مسرعا وأخذ سيارته لكن كان المرور مزدحم جدا
    حتى ان دونغهى خرج من سيارته وواصل الطريق ركضا على قدميه الى ان وصل المطار

    لكن من المستحيل ايجاد ميهو لان المطار مزدحم ايضا ظلّ دونغهى ينظر هنا وهناك والدموع تتساقط من عينيه كالسيول
    ولكن حالفه الحظ ووجدها ذاهبه
    كان يبقى لديها دقيقه واحده على المغادره
    دونغهى وجدها مغادره من الخلف(اى بظرها ووجها الى الناحيه الاخرى بحيث انها لم تعلم انه يراها)
    فقام بمناداه اسمها بصوت منخفض جدا ومتقطع من كثره البكاء
    دونغهى:ميـ هو يا
    ميهومن الناحيه الاخرى توقفت والدموع بدأت تسقط ولكنها تريد ان تكون قويه
    نظرت ميهو الى دونغهى وقلبها يتقطع من داخلها
    وغادرت بالفعل


    دونغهى لم يستوعب ما حدث انها بالفعل غادرت وهذه ستكون المره الاخيره التى يراها فيها
    دونغهى جلس على الارض فاقدا للامل وبدأ يكمل ما فى الرساله
    (اوبا وانت تقرأ رسالتى هذه سأكون انا على متن الطائره او اوشكت على الصعود...اوبا اتمنى لك السعاده التى لم استطيع ان اعطيها لك...اعلم انك ستنجرح بسببى لكن ستلاقى من تداوى جروحك واتمنى هذا لك...اوبا فى النهايه اتمنى ان لاتكرهنى كثيرا...وداعا
    ميهو)
    دونغهى حينما انتهى من قراءه الرساله اخذ يبتسم
    دونغهى:هههه تتمنين لى السعاده...ههه
    انتى حقا غبيه

    وضلّ يبكى ويبكى ويبكى
    وصل اينهيوك وليتوك ووجدوه فى حاله صعبه وقاموا بتهدئته لكن دون جدوى وغادروا الى المنزل
    علم دونغهى ان ميهو سافرت الى كاليفورنيا

    الطائره كانت تستعد للاقلاع
    ميهو وهى فى الطائره وضعت يدها على النافذه وتنظر الى ارض كوريا وهى حزينه بالفعل وتتأسف من مغادرتها وتبكى بكاءا شديدا
    وتقول فى نفسها
    (اوبا اعلم انك مجروح كثيرا لكن صدقنى غصب عنى هذه هى الطريقه الوحيده التى ستكون لصالحك بعد هذه الفضائح التى سببتها لك...لا اريد ان تكون موضوع الناس اكثر من هذا...اوبا انا حقا اسفه حقا اسفه ...انا احبك كثيرا جدا جدا جدا
    حقا احبك...لكنى لا اريد ان اسبب لك اى احراج بعد الان...واتمنى بالفعل ان لا تكرهنى)
    وظلت تبكى
    غادرت ميهو الى كاليفورنيا وتركت قلب دونغهى الممّزق

    ماذا سيحدث بعد هذا
    تابعونى
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  18. #18
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    بين احضان دونغ هي اوبا
    المشاركات
    11,373
    معدل تقييم المستوى
    1238

    افتراضي

    يالله بنات وينكم وين الردود
    [B][CENTER][B][CENTER][B][CENTER]

  19. #19
    تاريخ التسجيل
    Mar 2012
    الدولة
    كوريا الجنووبيه في قلب من احب
    المشاركات
    7,959
    معدل تقييم المستوى
    893

    افتراضي

    وااااو بجد البارت ناااايس
    يسلموووو ي عسل
    فاايتنغ

المواضيع المتشابهه

  1. اخبار عن دونغ هي اوبا
    بواسطة heart*Wounded* في المنتدى الفن الاسيوي
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 05-02-2012, 06:22 PM
  2. دونغ هي عندما ياكل ( بنات شوفو دونغ هي كيف بياكل )
    بواسطة heart*Wounded* في المنتدى الفن الاسيوي
    مشاركات: 29
    آخر مشاركة: 05-02-2012, 02:42 PM
  3. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 01-22-2012, 04:49 PM
  4. مشاركات: 349
    آخر مشاركة: 07-04-2011, 05:10 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •