صفحة 6 من 6 الأولىالأولى 123456
النتائج 101 إلى 113 من 113

الموضوع: بنات بليز اعتبرتكم اخواتي وياريت تساعدوني محتاجالكم

  1. #101
    الصورة الرمزية ضميري حي مامات
    ضميري حي مامات غير متواجد حالياً كاتبة مبدعة
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    2,980
    معدل تقييم المستوى
    348

    افتراضي

    الله يكتبلك الي فية الخير لك
    لانة من جد مشكلة

    ﭑھَتزت [ ﻟيـﺑيـﭑ ] ~ رقـﺻ̲ﭑ ﻋﻟىﭑ ﻣقتل ﭑﻟقذﭑﻓ̨ي ، ، ۆ ﻓ̨ي ﭑﻟيۆﻣ ، ، ﭑھَتزت [ ﭑﻟﻣﻣﻟﮘھَ] ~ ﺣزﻧﭑ ۆ ﭑﻧﮘﺳ̶ﭑرﭑ ﺑۆﻓ̨ﭑتـﮘ يَ ﺳ̶ﻟطﭑن ﭑﻟخير

  2. #102
    الصورة الرمزية N-ALmansouri
    N-ALmansouri غير متواجد حالياً كاتبة مبدعة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    الدولة
    qtr
    المشاركات
    2,536
    معدل تقييم المستوى
    340

    افتراضي

    الافضل انج تنسينه

    تقبلي مروي
    .



  3. #103
    (دلوعهـ موتـ) غير متواجد حالياً بنت ستايل جديدة
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    1
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    بسم الله الرحمن الرحيم انا بغيت اقولك رأي بس كيفك انتي تسوينها ولا ماتسوينها انك تروحي تشتري له هديه واكتبي بورقه انت ليش هالأيام متغير علي وبس او تنسينها هذا اللي عندي ياقلبي بااااااي نشوفكمـ على خيريا حبايبي
    لما كُنت إنسانه طَيبه ..فينيے الناَس تعيب،، وإنَ حصلَ جابوا ليے طاَريے..
    قالو يا حليله ......حبيبه!!
    ويومْ صرت إنساَنه قاسيے,,,
    وصارْ لي بحر ومراسَيے
    أيْ واحد يلتقَيے بيے.. قالْ قدرك فوق راسيے!


    من متى والطيبَه عيبه؟؟ والقساّوه فيها هيبه....
    البلاَء ماهوْ بَزمنا
    البَلاء
    بعَالمْ غريبَه!!

  4. #104
    شفق المغيب4 غير متواجد حالياً بنت ستايل قادمة بقوة
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    96
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي

    حياتي انتي لازم تقولي له علشان مو معقووووول ان كل واحد فيكم يستنى الثاني وبعدين الصراحه راحه يعني لازم تقولي له علشان ترتاحي
    اتمنى اني اكون افدتك

    وممكن نصير صديقات



  5. #105
    ارق احساس غير متواجد حالياً عضوة ألماسية
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    633
    معدل تقييم المستوى
    73

    افتراضي

    اقتباس:
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رونق الاسلام
    انا من راي اعملي زي ما هو بيعمل بس انا اريد ان اسألك ** سؤال لو انت

    كتشفتي انو ما بيحبكش واش راح تعملي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟**
    صدقيني مش عارفه انا ممكن اعمل ايه او بمعنى اصح هيجرالي ايه انا كلمة بعشقة ماتيجيش نقطة ف بحر احساسي بيه :36_3_13:

  6. #106
    ارق احساس غير متواجد حالياً عضوة ألماسية
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    633
    معدل تقييم المستوى
    73

    افتراضي

    انا والله حاولت انساه وفضلت كت من 6 شهور بعيده عنه ولا اعرف عنه حاجه ولا بكلمه ولا بيكلمني
    بس ماقدرتش اتحمل بعده حسيت حياتي فاضيه من غيره ومفيش حد قادر ياخد مكانه
    واول فرصه بيننا علشان نتكلم استغليتها وكلمته طبعا بس من غير ما اعترف حبيت اطمن عليه
    كان فعلا واحشني لدرجه اني ماكنتش عايزة من الدنيا اكتر من اني اطمن عليه ولو من بعيد
    انا عرفت انه ساب البنت اللي كان بيكلمها وهي كمان اللي سابته
    وبحاول اتقرب منه علشان اخفف عنه وكمان يمكن يحس باللي بقالها اكتر من سنة عايشة على ذكراه
    وعلى امل ضعيف انه ممكن يكون ليها
    انا بش***م على اهتمامكم بالموضوع وفرحانه بيكوا جدا والله ربنا يديم المودة

  7. #107
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    الدولة
    الـبـحـريـن ♥
    العمر
    26
    المشاركات
    2,662
    معدل تقييم المستوى
    292

    افتراضي

    الحل الأفضل انك تنسيييينه يسلمووو عيووني

    •• ٱښﺘﻎـڣـٱﻠﮧ☺☻

  8. #108
    الصورة الرمزية elbrensesa_el7azena
    elbrensesa_el7azena غير متواجد حالياً كاتبة مبدعة
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    الدولة
    بره الدنيا بعيد عن اللي جرحني
    العمر
    28
    المشاركات
    3,916
    معدل تقييم المستوى
    429

    افتراضي

    ya ro7e lo enty bet7ebeh yb2a 5las

  9. #109
    كولي شموخ غير متواجد حالياً بنت ستايل من ذهب
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الدولة
    al-madinah
    المشاركات
    125
    معدل تقييم المستوى
    21

    افتراضي

    انسي ولا تعبي نفسك
    bludy lady

  10. #110
    الصورة الرمزية الفضية
    الفضية غير متواجد حالياً بنت ستايل من ذهب
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    220
    معدل تقييم المستوى
    31
    فكري عدل و اختاري الصح




    تحياتي الفضية



  11. #111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    جزااااائرية و آآفتَِِِِخّـــر
    المشاركات
    1,016
    معدل تقييم المستوى
    123

    افتراضي

    تبي نصيحتي
    خليكي أذكى منه كوني أثقل منه
    المثل يقول:
    الثقل صنعه وصدقيني حيرجع ويترجاكي قولي إله مابدي ياك
    إذاشفتي منه إصرارقولي إذاتبيني تقدم لي
    بعدهايبين إذاكان صادق ولاكان
    يتسلى بيكي لايخدعك وبعدين تندمين وماينفع الندم
    تري أغلب شباب الزمن هذا
    غدارين له غايه يوصلهاوبعدها
    مايفكرفي شيئ اسمه حب
    فكري بعقل
    ولاتعطي نفسك هواها
    مادام طلبتي النصيحه هذه نصيحه
    من أخت إلك تتمنى لك الخير
    وتقبلي مروري

    مشششششششششششكوره

  12. #112
    تاريخ التسجيل
    Mar 2011
    المشاركات
    4,655
    معدل تقييم المستوى
    491

    افتراضي

    حاولي انك تنسيه او كلمي امك ....

  13. #113
    الصورة الرمزية سمرا وجذابه
    سمرا وجذابه غير متواجد حالياً بنت ستايل جديدة
    تاريخ التسجيل
    Apr 2011
    المشاركات
    20
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    اسمعي ياقلبي لازم تصارحيه بحبك ولابتندمين
    ‏‎ ‎ومثل ماقالت افراح قلبي
    اسئل مجرب ولاتسال طبيب

صفحة 6 من 6 الأولىالأولى 123456

المواضيع المتشابهه

  1. بليز ممكن تساعدوني
    بواسطة نوريما في المنتدى القسم العام
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 04-03-2011, 04:05 AM
  2. ممكن تساعدوني بنات
    بواسطة اححلالام في المنتدى أزياء
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 03-10-2011, 09:11 PM
  3. بنات ( مشكله في المدرسه ) اتمنى تساعدوني
    بواسطة momo 2009 في المنتدى بصراحة
    مشاركات: 27
    آخر مشاركة: 08-31-2010, 10:22 PM
  4. ممكن تساعدونى بجد يا بنات
    بواسطة ماذى في المنتدى القسم العام
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 06-11-2010, 03:09 AM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •